ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 12 stycznia 2017

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie grudnia + zakupowe podsumowanie całego 2016 roku

Hej Dziewczyny!!!
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać nowości kosmetyczne, które zakupiłam w grudniu zeszłego roku. Oprócz tego podsumuję cały swój zakupowy rok. Zapraszam do lektury!



W grudniu, chwilę przed świętami ProCosmetics - marka m.in. lakierów hybrydowych - zorganizowała promocję na cały swój asortyment. Rabat był całkiem korzystny i wynosił on aż 30%!!! Szkoda, że w tym czasie nie dysponowałam większą gotówką - kupiłabym wtedy o wiele więcej lakierów


Jak widać, zakupiłam 7 buteleczek lakierów PROnail (5 kolorów + baza i top). Standardowo za bazę i lakiery kolorowe trzeba zapłacić 29 zł. Top natomiast kosztuje 35 zł. Dzięki promocji, cena jednego lakieru wyniosła nieco ponad 20 zł (troszkę więcej zapłaciłam za top). Łącznie, za wszystko co widzicie na zdjęciu zapłaciłam 186,9 zł. Kwota ta może wydawać się duża, jednak przekłada się ona na jakość zakupionych przeze mnie produktów.  

Czas na podsumowanie całego 2016 roku!
Styczeń - 82,24 zł (KLIK)
Luty - 52,98 zł (KLIK)
Marzec - 24,19 zł (KLIK)
Kwiecień - 145,22 zł (KLIK)
Maj - 150 zł (KLIK)
Czerwiec - 0 zł (KLIK)
Lipiec - 32,99 zł (KLIK)
Sierpień - 162 zł (KLIK)
Wrzesień - 79 zł (KLIK)
Październik - 24,28 zł (KLIK)
Listopad - 95,79 zł (KLIK)
Grudzień - 186,9 zł

Podsumowując cały 2016 rok, okazało się że na kosmetyki wydałam kwotę 1035,59 zł.
Trudno mi samej określić czy to dużo czy mało. Jestem ciekawa czy Wy liczycie ile wydajecie na kosmetyki, ubrania, buty, itp. Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)