ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 9 czerwca 2016

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie maja!!!

Hej Dziewczyny!!!
Zapraszam Was bardzo serdecznie na małe podsumowanie kosmetycznych, zakupowych szaleństw z maja!

 
Wszystkie moje zakupy pochodzą z targów kosmetycznych - relację możecie zobaczyć TUTAJ

 
Na stoisku hurtowni kosmetycznej EldaHurt kupiłam:
- wzornik na kułeczku,
- stylograf,
- klipsy do ściągania hybrydy.
 
 
Na stoisku EM NAIL kupiłam:
- żel budujący,
- pędzelek do żelu,
- primer,
- lakier hybrydowy 3w1,
- bazę i top w jednym,
- lakier hybrydowy.
 
 
Na stoisku JAAPEE kupiłam:
- kolorowe pudry akrylowe.
 
 
 A na stoisku ARSTYLE kupiłam:
- kopytko do skórek.
 
 Za wszystkie te rzeczy zapłaciłam ok. 150 zł
Limit przekroczony ale i tak było warto :)
 
 Na koniec, przypominam Wam o trwającym jeszcze tylko kilka dni rozdaniu!


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)