ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 3 października 2016

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie września

Hej Dziewczyny!!!

Przyszedł początek kolejnego miesiąca co oznacza, że czas na podsumowanie kosmetycznych szaleństw z września!

Zapraszam!!!

Moje wrześniowe zakupy nie okazały się być ani szalone, ani nieprzemyślane.

Z całą pewnością mogę powiedzieć, że wydałam na nie bardzo mało w stosunku do tego co otrzymałam.

Mam tu na myśli oczywiście zakup dwóch edycji pudełka ShinyBox (sierpień, wrzesień)

Dla przypomnienia - pudełeczka prezentowały się następująco:


Po więcej informacji dotyczących pudełeczek odsyłam Was TUTAJ.

Na koniec dodam tylko, że zakup ten kosztował mnie 79 zł.

Mimo promocji, która trwa w Rossmannie jestem pewna, że w październiku nie przekroczę ustalonej kwoty.

A jak u Was wyglądały zakupy we wrześniu?
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)