ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 8 grudnia 2016

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie listopada

Hej Dziewczyny!!!
Za sobą mamy już Mikołajki, a to oznacza że nieuchronnie zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Zanim jednak zacznę publikować na blogu posty o tematyce świątecznej, chcę Wam pokazać zakupy z ostatniego miesiąca - wszystko oczywiście w ramach akcji: przeżyć za 100 zł.
Zapraszam!!!

 

Ostatni tydzień listopada upłynął pewnie wielu z Was na zakupach z okazji czarnego piątku. W wielu sklepach czarny piątek trwał przez 3 dni, a w niektórych nawet cały tydzień! Skuszona promocjami (a właściwie promocją) zrobiłam zakupy w sklepie z rosyjskimi kosmetykami Siberica.


W sklepie internetowym zdecydowałam się na zakup:
- serum do twarzy,
- oczyszczającej maseczki do twarzy,
- organicznego serum do twarzy,
- czarnego mydła,
- odżywczego oleju do włosów,
- aktywnego serum do włosów przeciwłupieżowego.

Robiąc zakupy poza promocją za całość zapłaciłabym 95,45 zł. Z racji jednak tego, że w piątek obowiązywała promocja -30% zapłaciłam 66,81 zł.

Na zdjęciu widzicie również dwie pomadki matowe zakupione w Rossmannie. W ostatnim czasie pokochałam tego typu produkty do ust, więc sukcesywnie kupuję kolejne sztuki. Za te dwie płynne, matowe pomadki zapłaciłam: 28,98 zł.

Za wszystkie, widoczne na zdjęciu produkty zapłaciłam 95,79 zł. Czarny piątek uratował mój portfel :)

Jestem ciekawa czy z okazji promocji poszalałyście na zakupach? 

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)