ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 7 kwietnia 2016

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie MARCA!!!

Hej Dziewczyny!!!
Dziś, kolejny post z serii "przeżyć za 100 zł".

Zakupy w marcu robiłam bardzo ostrożnie.
Ciekawe co kupiłam? 
Zapraszam!



Jak widać zakupy są bardzo skromne.

W Rossmannie kupiłam pomadkę z dodatkiem balsamu od Wibo za 11,69 zł.

W sklepie Siberika, korzystając z rabatu 20 bądź 30% na całe zakupy kupiłam:
- odżywczy olejek do paznokci i skórek,
- profesjonalny środek do wzmocnienia paznokci.

Za oba produkty zapłaciłam 12,50 zł.

I to wszystko! Za całość zapłaciłam 24,19 zł.

Gdy tylko dowiedziałam się o nadchodzącej promocji w Rossmannie zaprzestałam kupować kosmetyki. Zaczęłam już tworzyć nawet swoją listę zakupów.

A czy Wy wiecie już, co chcecie kupić podczas promocji?

Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. brawo, wczoraj zamówiłam zestaw do keratynowego prostowania włosów i trochę innych drobiazgów, więc już wydałam prawie 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Ja wydałam dużo więcej, ale kupiłam kilka butelek perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)