ROZWIJANE MENU 2

sobota, 12 marca 2016

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie lutego

Hej Dziewczyny!!!
Co tu dużo mówić - czas na podliczenie moich zakupów!
Ciekawe? Zapraszam!



Luty, zdecydowanie mogę zaliczyć do miesięcy w których kupiłam mało - nawet bardzo mało. Specjalnie nie kupowałam zbyt wiele aby zaoszczędzić na zakupy w marcu. Dlaczego? Bo właśnie w marcu wiele marek kosmetycznych wprowadza wiosenne nowości.

Wracając jednak do zakupów z lutego, to prezentują się one tak:

W Biedronce kupiłam szczotkę do czyszczenia twarzy. Kosztowała ona 19,99 zł.

 
Drugą a zarazem ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest paletka do stylizacji brwi od Lovely za 32,99 zł.

Podsumowując, na zakupy wydałam tylko 52,98 zł
Jestem dumna z tego wyniku, choć wiem że marzec nie będzie taki sam.

Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Ta szczotka i mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, dobrze Ci poszło :) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak spisuje się u Ciebie ta szczotka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajna, choć nakładka do masażu jest kiepsko wykonana i się rozpada :)

      Usuń
  4. dla mnie akurat ten zestaw do brwi to duża przesada, bo cena jest mega wygórowana :P ja używam tylko kredki do brwi i tuszu utrwalającego, co daje łączną kwotę ok 15 złotych, zatem nie wiem co w tym zestawie aż tyle kosztuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć w skład tego zestawu wchodzi kilka rzeczy. Gdyby cena była niższa i było kilka opcji kolorystycznych zestaw wypadłby w mojej opinii o wiele lepiej.

      Usuń
  5. Paletka bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)