ROZWIJANE MENU 2

sobota, 13 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień II wyzwania dla blogerek urodowych!

Hej Dziewczyny!!!
Czas na kolejny tydzień wyzwania dla Blogerek Urodowych, stworzonego przez portal TrustedCosmetics.

Zadaniem tygodnia drugiego jest zaprezentowanie kosmetyków oczywiście, ale tym razem tych, które przeznaczone są do pielęgnacji twarzy.

No to zaczynamy!


Poniżej widzicie kosmetyki, których używam do pielęgnacji swojej twarzy.


Generalnie, to stawiam na minimalizm w swojej pielęgnacji co widać na zdjęciu. Obiecałam sobie, że nie kupię żadnego nowego kosmetyku dopóki nie zobaczę dna u aktualnie używanego :)

Widzicie tu kosmetyki, których przeważająca liczba przeznaczona jest do cery wrażliwej.

Czas na krótkie opisy każdego kosmetyku. 
Zaczynamy od lewej:

- woda termalna Vichy - używam zazwyczaj podczas dużych upałów (daje przyjemne uczucie chłodu) oraz wtedy, gdy potrzebuję ukojenia mojej skóry - nie tylko twarzy;
- płyn micelarny NIVEA - najlepszy tego typu produkt, którego do tej pory używałam. Szczegółową recenzję możecie przeczytać TUTAJ;
   - peeling enzymatyczny Lirene - bardzo fajny produkt, który nie podrażnia mojej twarzy i świetnie radzi sobie z tym, z czym powinien radzić sobie peeling;
- tonik różany Garnier - nie najgorszy, ale szukam czegoś o lepszym składzie;
- żel-krem do twarzy BeBeauty - dobrze myje twarz jednak już więcej go nie kupię;
- roll-on pod oczy Delia - przyjemnie się go używa, aczkolwiek jakiegoś super efektu nie zauważyłam;
- olejek do twarzy AA - przyjemny produkt do pielęgnacji twarzy, ale ze względu na to, że jest on dosyć tłusty używam go na noc;
- chusteczki do demakijażu NIVEA - idealnie sprawdzają się na wakacjach i dobrze zmywają makijaż. Recenzja już wkrótce;
- krem odżywczy NIVEA - zaczęłam go dopiero używać, więc trudno mi o nim cokolwiek powiedzieć;
- maseczki do twarzy - używam różnych maseczek do twarzy. Ostatnio moją ulubioną jest ta, o której pisałam TUTAJ.     

Ostatnią rzeczą o jakiej chcę wspomnieć są urządzenia, które pomagają mi pielęgnować moją twarz.
 


Jak widać, są to dwa urządzenia z Biedronki.
Pierwsze z nich to szczoteczka soniczna, której używam od niedawna. Jest świetna do masażu twarzy. Stosuję ją przed pójściem spać razem z olejkiem do twarzy AA.
Drugie urządzenie to szczoteczka do oczyszczania twarzy z czterema, wymiennymi końcówkami. Ja używam tej najdelikatniejszej moim zdaniem końcówki, którą jest taka miękka gąbeczka. Oczyszczanie twarzy z tym urządzeniem jest o wiele przyjemniejsze niż zwykłe mycie.

To wszystko z kosmetyków, które używam do pielęgnacji mojej twarzy.

Macie może jakieś swoje ulubione kosmetyki, których mogłabym używać do swojej suchej i wrażliwej jednocześnie skóry twarzy? 
Pochwalcie się swoimi ulubieńcami.

Pozdrawiam,   
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)