ROZWIJANE MENU 2

środa, 17 sierpnia 2016

PILOMAX Olamin WAX - szampon pielęgnacyjny, przeciwłupieżowy

Szampon Pilomax otrzymałam na spotkaniu blogerskim, które odbyło się w marcu. Po kilkumiesięcznym stosowaniu, chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat tego produktu.
 

Opis producenta:

"SZAMPON OLAMIN WAX

DZIAŁANIE: Nowoczesny szampon pielęgnacyjny, likwidujący łupież tłusty. Skuteczne działanie przeciwłupieżowe tego produktu zostało osiągnięte dzięki formule zawierającej Piroctone Olamine – substancję czynną, zwalczającą łupież. Szampon poprawia elastyczność włosów, nawilża i pogrubia je. Olamin Wax to pielęgnacja włosów i skóry głowy bez nawrotu uciążliwego łupieżu."

Źródło: http://pilomax.pl/produkt/szampon-olamin-wax-2/


Szampon zamknięty jest w plastikowym opakowaniu w kształcie walca, które zamykane jest na "klik". Opakowanie to mieści w sobie 200 ml produktu. 

Bardzo ładnie prezentuje się on na półce w łazience, nie tylko dzięki kształtowi ale również dzięki prostej grafice.

 

Zapach szamponu powiedziałabym, że jest przyjemny i delikatny, a po umyciu jakiś czas utrzymuje się na włosach.


Mycie włosów tym szamponem to czysta przyjemność - dobrze się on pieni, nie plącze moich włosów i dokładnie je oczyszcza.


Jak jednak poradził sobie z moim problemem powracającego łupieżu? 

Radzi on sobie z nim bez żadnego problemu!
Już po pierwszym myciu ilość łupieżu zmniejszyła się o połowę! I to nie jest żart.
Z każdym kolejnym myciem było jednak coraz lepiej!
Obecnie problem z łupieżem zniknął zupełnie. Efekt ten udało mi się osiągnąć dzięki systematycznemu myciu włosów przez ok. 1,5 miesiąca (2 razy w tygodniu).
Szamponu nie używam już od prawie dwóch miesięcy, a mimo to łupież nie powrócił.

Oprócz tego nie zauważyłam aby produkt Pilomax wpłynął negatywnie na moje włosy i skórę głowy - mimo SLS-u w składzie.


Na koniec, krótka informacja o składzie.




Jednym ze składników jest PIROKTON OLAMINY (który w składzie znajduje się na 5 pozycji). To właśnie ten składnik ma działanie przeciwłupieżowe.

 


Uwielbiam ten produkt! Jeszcze żaden szampon tak szybko i tak skutecznie nie pomógł mi w walce z łupieżem.

Kupić możecie go m. in. na stronie producenta TUTAJ. Kosztuje on 20,90 zł. Myślę, że znajdziecie u siebie w okolicy drogerie, w których bez problemu kupicie ten produkt.

Używałyście może tego szamponu lub innych produktów marki Pilomax? 
Jeśli tak, dajcie znać czego używałyście i czy u Was dany produkt się sprawdził.

Pozdrawiam,
 

9 komentarzy:

  1. Długo zmagałam się z łupieżem i od kiedy na niego trafiłam jestem wolna :) Duży komfort!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi sie w końcu pozbyć tego okropmego problemu. To najlepszy szampon dostępny obecnie na naszym rynku. Polecam! Polecam! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim dobre opinie, lecz nie wiedziałam, że przyjdzie ten dzień kiedy ja będę go potrzebowała... Kupiłam, stosowałam około 3 tygodni i sprawa jest załatwiona. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiarygodne, ale ona na prawdę działa. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie skuteczny szampon. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony. Najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również uwolnił od tego problemu. Zamiast wydawać pieniądze na reklamowe produkty polecam spróbować tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olamin to uwolnienie od kłopotów. Jest cudem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako mama nastolatków stwierdzam, że w okresie dojrzewania dzieci ten szampon trzeba mieć w domu! Dzięki niemu szybko się rozwiązuje problemy ze skalpem. Majka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)