ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 18 lipca 2016

DERMAGLIN maseczka Kleopatra


Na początek kilka słów od producenta:

"Dermaglin Maseczka Kleopatra 
z zieloną glinką kambryjską, miodem, olejkiem różanym i jedwabiem

Kleopatra - królowa Egiptu w poszukiwaniu sekretnej formuły piękna doceniła moc miodu, płatków róż oraz glinek. Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładnego oczyszczania działają na skroję kojąco, łagodzą podrażnienia, aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają jej zdolność wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu (najdoskonalsza substancja pochodząca z natury - jego lecznicze właściwości były znane już 4 tysiące lat temu) i białko jedwabiu są doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrowa cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry."
Źródło: informacja z opakowania produktu


Maseczka zamknięta jest w łatwym do otwarcia opakowaniu, które mieści w sobie 20g produktu. Taka ilość pozwala mi na wykonanie dwóch zabiegów.

Konsystencja produktu jest dość gęsta i papkowata, dzięki czemu nie spływa z twarzy. Przed otwarciem maseczki warto opakowanie nieco "ugnieść" aby woda, która się wytrąca mogła wymieszać się z produktem.


Sama aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna. Warto jednak się spieszyć gdyż produkt dosyć szybko zaczyna schnąć.

Po ok. 15-20 minutach należy maseczkę zmyć letnią wodą.

Samo zmywanie jest nieco kłopotliwe, a zlew wygląda okropnie - musiałam domyć go z resztek maseczki :)

I na koniec kilka słów o efektach.

Powiem, że przy mojej suchej skórze maseczka spisała się świetnie!
Skóra była gładka i bardzo miła w dotyku. Nie zauważyłam aby była podrażniona czy też przesuszona. Czułam, że moja twarz jest nawilżona i przyjemnie napięta. Oprócz tego była ona dokładnie oczyszczona i ukojona.

Poniżej, możecie zobaczyć skład produktu, który moim zdaniem jest bardzo przyjemny.


Dokładnej ceny maski niestety nie znam, ale z tego czego dowiedziałam się w internecie kosztuje ona ok. 5 zł.

Po więcej informacji o tej maseczce oraz innych produktach Dermaglin odsyłam Was do strony producenta >TUTAJ< oraz na fanpage >TYTAJ< 

Fakt, że otrzymałam produkt na spotkaniu blogerek (za darmo) w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.

Pozdrawiam,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)