ROZWIJANE MENU 2

piątek, 19 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień III wyzwania dla Blogerek Urodowych

Hej Dziewczyny!!!

To już trzeci tydzień wyzwania dla Blogerek Urodowych, który zorganizowany został przez portal TrustedCosmetics.

Na ten tydzień przypada przedstawienie "kosmetyczki", która zawiera kosmetyki do makijażu.

Niżej, będziecie mogły zobaczyć jedynie moje ulubione kosmetyki, których aktualnie używam.
Zapraszam!


Wszystko co widzicie to produkty łatwo dostępne i niedrogie. 
Moją ulubioną marką kosmetyczną jest Wibo. Oferują oni produkty dobre jakościowo za nieduże pieniądze. W ostatnim czasie zmienili oni wygląd swoich produktów, dzięki czemu zyskały na elegancji. Oprócz tego marka stara się nadążać za trendami co bardzo mnie cieszy, a na nowości czekam zawsze z niecierpliwością.

Oprócz Wibo mam kosmetyki takich marek jak Lovely, Joko, Meybelline New York, Sleek, Rimmel, Paese i Eveline.

W ostatnim czasie moim odkryciem stał się podkład Rimmel, który w swojej gamie ma bardzo jasny odcień podkładu - idealny dla mojej bladej cery.
Bardzo polubiłam się też z kredką do brwi od Wibo. Kolor jest dla mnie idealny.
Świetnie współpracuje mi się również z wegańskimi cieniami do powiek marki Lavera. Dostałam je na spotkaniu Blogerek i od tego czasu bardzo często je używam.
Oprócz tego, bardzo lubię szminki w różnych odcieniach różu oraz nude. Mam ich kilka w swojej kolekcji i chętnie ich używam. Staram się też przekonać do czerwonych odcieni ale póki co mi nie wychodzi :)

To tyle - nie chcę Was zanudzać prezentacją każdego z widocznych kosmetyków.

Jeśli jednak, któryś z nich w szczególności Was zainteresuje to śmiało możecie o niego pytać pod postem - na pewno odpowiem.

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)