ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 6 listopada 2012

Podsumowanie października :)

Hej Dziewczyny!!!
Mamy już listopad, więc przyszedł czas aby podsumować poprzedni miesiąc. Niestety a może stety, nie będzie to podsumowanie denka, ponieważ tak się stało, że w październiku nic mi się nie skończyło. Myślę, że w grudniu pojawi się notka dotycząca denka bo widzę, że kilka kosmetyków zaczyna sięgać dna :) Podsumuję październik pod względem zakupów - tych kosmetycznych i nie tylko.... i tego, ile pieniędzy mam mniej na koncie :( co mnie akurat nie cieszy....

Na początek podliczenie pieniędzy wydanych na ciuchy i dodatki :)

1. Zestaw kolczyków z H&M - 19,90 zł;
2. Fioletowy sweterek - 15 zł;
3. Biała koszulka - 15 zł;
4. Kurtka zimowa - 130 zł;
5. Buty - 49 zł;
6. Kolczyki - 16,97 zł.
 Razem: 245,87 zł.

A teraz podsumowanie kosmetyków:

1. Paletka cieni WIBO  z serii Diva's - 9,29 zł;
2. Bibułki matujące WIBO - 5,69 zł;
3. Golden Rose - with protein - nr 269 - 3,90 zł;
4. Golden Rose - with protein - nr 350 - 3,90 zł;
5. Golden Rose - nail art - nr 120 - 5,90 zł;
6. VOLLARE COSMETICS - CITY - nr 1; - 5 zł.
Razem: 33,68 zł.

Łącznie, zakupy w październiku wyniosły mnie: 279,55 zł.

Jestem z siebie dumna :) Wydałam mało na kosmetyki, na ciuchy trochę więcej niż chciałam ale to przez kurtkę zimową, która stanowiła mój największy wydatek. W listopadzie mam zamiar zainwestować w kosmetyki pielęgnacyjne a zaoszczędzić na ubraniach i dodatkach :)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)