ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 2 grudnia 2014

Dwie wygrane w konkursach Wibo - prezentacja nagród!

Hej Dziewczyny!!!
Jakiś czas temu, informowałam Was o moich dwóch zwycięstwach w konkursach paznokciowych Wibo. 

Pierwszy z wygranych konkursów, dotyczył Halloween. Post ze zdobieniem możecie zobaczyć TUTAJ.
W drugim konkursie, należało na paznokcie przenieść nieco jesieni. Post ze zdobieniem znajdziecie TUTAJ.

A oto moje nagrody za oba konkursy:



Trudno mi powiedzieć, które lakiery otrzymałam za który konkurs. Najważniejsze jest jednak to, że żadnego z nich nie mam!
Bardzo podobają mi się te lakiery! Idealne na obecną porę!
Wszystkie już przeniosłam na wzorniki.

Dla przypomnienia, pokażę Wam zwycięskie zdobienia :)



Który z otrzymanych lakierów, chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności?

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :* bardzo fajne te nagrody :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję raz jeszcze :) A kolory rzeczywiście typowo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :) bardzo fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie do Ciebie dotarły :) oj, Wibo się nie popisało z wysyłką ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poczytam recenzję tych jednowarstwowców :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)