ROZWIJANE MENU 2

sobota, 22 listopada 2014

Jesienne mani na konkurs Wibo!

Hej Dziewczyny!!!
Jakiś czas temu, na fanpage'u Wibo pojawił się konkurs. Tematem przewodnim była jesień.
Od razy wzięłam się za mani.

Prezentuje się ono tak:


Pierwszym pomysłem do mani był gradient. Po chwili stwierdziłam, że sam gradient to trochę za mało. Ze względu na to, że dawno nie bawiłam się farbkami, postanowiłam namalować jakieś kwiaty w jesiennych barwach.

To co widzicie może nie do końca przypomina kwiaty. Spodobały się one jednak komisji Wibo na tyle, że zostałam jedną z trzech zwyciężczyń.




Do zrobienia mani użyłam:

- Wibo Celebrity Nails nr 6;
- Wibo Extreme Nails nr 483;
- Wibo Extreme Nails nr 49;
- Wibo Extreme Nails nr 351;
- Wibo utwardzacz do paznokci;
- gąbeczka;
- farbki akrylowe (czerwona, czarna i żółta);
- pędzelki.

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)