ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 2 listopada 2014

Halloween Nails na konkurs dla Wibo!

Hej Dziewczyny!!!
Kilka dni temu, polska marka kosmetyków Wibo zorganizowała konkurs. Zadaniem było wykonanie manicure, związanego z Halloween.
Dzień przed terminem przyjmowania zgłoszeń wysłałam swoje zdobienie.
Prezentowało się ono tak:


Jak widzicie, postanowiłam namalować coś, co jeszcze nie gościło na moich paznokciach. 
Postanowiłam stworzyć "straszne zombiaki" :) Strasznie to one nie wyglądają, ale i tak spodobały się jury bo... okazało się, że moja praca wygrała wraz z pracą innej Blogerki :)


Z niecierpliwością czekam za nagrodą!

Do wykonania mani użyłam:
- Wibo Summer Extreme Nails nr 529;
- Wibo Extreme Nails nr 25;
- Wibo Extreme Nails nr 13;
- Wibo Art Liner - czarny;
- pędzelek i sonda.

Co sądzicie o moich "potworkach"? :)

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)