ROZWIJANE MENU 2

piątek, 21 grudnia 2012

Safari nr 102

Safari nr 102

Pojemność: 12 ml; 
Krycie: 1-2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 5 dni (bez TOP COAT);
Cena: 3-4 zł;
Dostępność: bazary, sklepy typu 4,50.



Dziś recenzja lakieru firmy Quiz Cosmetics, którą bardzo lubię. Lakier o numerze 102 (tak mi się przynajmniej wydaje bo na buteleczce numeru nie znalazłam więc poszukałam go na stronie producenta), to piękny błękit o kremowym wykończeniu. Nie jest on lakierem matowym, jednak po pomalowaniu nie błyszczy on tak, jakbym tego chciała. Warto więc pokryć go bezbarwnym lakierem. Paznokcie pomalowałam jedną warstwą lakieru i muszę powiedzieć, że kryje dość fajnie. Miejscami tylko widać było małe prześwity, więc jeśli ktoś chce mieć 100% krycie to powinien pomalować paznokcie dwa razy. Schnie on dość szybko, a na drugi dzień nie miałam odciśniętej kołdry jak to było w wypadku poprzedniego lakieru z serii Safari. Konsystencja lakieru jest idealna. Butelka i pędzelek takie jak we wszystkich lakierach Safari. Co do wytrzymałości, to na moich paznokciach spisuje się świetnie. Po kilku dniach starły się delikatnie końcówki, nic poza tym.  Za tą cenę aż szkoda nie kupić tych lakierów.



5 komentarzy:

  1. ale masz długie szpony, świetnie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te paznokcie to już przeszłość :( Ostatnio kilka mi się złamało a zdjęcia były robione z dwa tygodnie temu :)

      Usuń
  2. toż to mój kochany smerfik! wygląda u Ciebie smerfastycznie :)
    pokazywałam go jakiś czas temu u sibie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)