piątek, 7 grudnia 2012

Mikołaj - jak zrobić?

Tak jak obiecałam wczoraj, dziś przedstawiam Wam mały poradnik, który podpowie, jak w banalny sposób zmalować Mikołaja na paznokciach. Miałyście okazje zobaczyć  już te mani we wczorajszym poście (link do postu).



1. Rzeczy niezbędne do zrobienia mani:

- czerwony lakier;
- biały lakier;
- czarny lakier;
- różowy lakier;
- sonda choć może być też zwykła wykałaczka.







2. Tak mniej więcej 1/3 paznokcia malujemy czerwonym lakierem, który będzie czapką Mikołaja.
















3. Gdy czerwony lakier już podeschnie, przechodzimy do namalowania białego futerka przy czapce oraz białej brody. Malujemy to w taki sposób aby zostawić mały prostokąt, który stanie się twarzą Mikołaja.













4. Na koniec za pomocą sondy bądź wykałaczki dodajemy dwie mniejsze, czarne kropeczki oraz jedną większą,różową. Czekamy aż całość wyschnie aby pokryć ją utwardzaczem. I gotowe :)






Właśnie skończyłam malować paznokcie do projektu Changes of Weather. Pierwszy temat to deszcz. Uchylę Wam rąbka tajemnicy tego co zmalowałam... :) (ale to nie wszystko co pojawi się na moich paznokciach).


Całość przedstawię jutro :)
Miłego weekendu Dziewczyny :)

5 komentarzy:

  1. fajny ten mikołajek :)
    czekam w takim razie na całość deszczowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdą mi tak jak sobie je wymyśliłam :) i, że będzie wiadomo, że to o deszcz chodzi :P

      Usuń
  2. O jak ładnie i jak starannie:) lewą rękę łatwo pomalować, ale z prawa zawsze mam problemy przy takich wzorach:)

    Przy okazji zapraszam na duży świąteczny konkurs. do wygrania, aż 6 zestawów kosmetyków :))

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę :-) jaki instruktaż! Fajny i efektowny sposób na mikołaja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)