ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Przenosiny...

Kochani, długo zastanawiałam się nad przeniesieniem bloga. W końcu się zdecydowałam i od jakiegoś czasu publikuję pod tym adresem:


Do nowego bloga założyłam również nowego Instagrama:

 
Wszystkich obecnych obserwujących zapraszam na nowego bloga i IG, na którym panować będzie ład, skład i porządek. Chcę byś w tym nowym miejscu regularnie, chcę aby zdjęcia zachęcały do zajrzenia, chcę być bardziej aktywna u Was :) Takie jest moje nowe postanowienie noworoczne :)

Zapraszam!

28 komentarzy:

  1. Enjoyed reading the blog above , really explains everything in detail,the blog is very interesting and effective.Thank you and good luck for the upcoming blogs.

    Our Services:
    Digital marketing Company
    SMM Services
    PPC Ads Services
    PPC Services in Delhi
    Website Design & Development Packages

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda. Mam nadzieje, że treści na nowym blogu będą równie inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że przeniesiesz również większość treści w nowe miejsce
    . SZkoda żeby się zmarnowały

    OdpowiedzUsuń
  4. It s a very useful page. Thank you. 9c7040b9f635369e4706dcdd9fba38e3
    eflani
    diyarbakir
    salihli
    ortakoy
    caybasi
    milas
    ekinozu
    cizre
    gonen

    OdpowiedzUsuń
  5. It s a very useful page. Thank you. 390c8480ddb573565fef361071701aca
    ikizce
    yayladere
    lapseki
    demirkoy
    beydag
    ardesen
    derebucak
    ahlat
    bulanik

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. bca019599b59028e2fb062cbb41ccea1
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your explanation, very good content. a71577025c29646b394e6bb4c19db8d9
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)