ROZWIJANE MENU 2

piątek, 20 grudnia 2013

Świątczne mani - propozycja nr 2

Hej Dziewczyny!!!
Kilka dni temu pokazywałam Wam swoją propozycję manicure na święta (TUTAJ). 
Dziś, chciałabym zaprezentować kolejną propozycję.
Oto ona:

Bazą do tego manicure stał się biały lakier oraz dwie warstwy białego, piaskowego lakieru od Lovely.
Na tak przygotowanej bazie namalowałam gałązki ostrokrzewu. Do ich zrobienia potrzebowałam dwóch farbek akrylowych oraz cienkiego pędzelka.

 Do zrobienia mani użyłam:

- CR Cairuo 06 milk;
- Lovely Snow Dust nr 2;
- farbki akrylowe (zielona, czerwona);
- cienki pędzelek.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. ale ślicznie! bardzo mi się podoba taki motyw ostrokrzewu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie :) uwielbiam takie zdobienia, a Lovely jak zawsze jest niezastąpiony - istny śnieżek !

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, chyba je od Ciebie "zgapię" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze mani, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten motyw na pazurkach, sama taki szykuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysl bombowy a wykonanie niezwykle precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło. Super są te gałązki na tej nierównej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)