ROZWIJANE MENU 2

sobota, 21 grudnia 2013

Lovely Snow Dust nr 2





Pojemność: 8 ml;
Krycie: na białej bazie - 2 warstwy, bez bazy - 3-4 warstwy;
Wytrzymałość: 3/5 dni;
Cena: 8,59 zł;
Dostępność: szafy Lovely - Rossmann.













Lovely Snow Dust nr 2 to przepiękny piaskowy lakier. Pochodzi on z najnowszej, zimowej kolekcji od Lovely. Jest to piasek w białym kolorze w którym migocze różnokolorowy brokat. Najlepiej widoczny jest on w blasku słońca lub w sztucznym świetle. 









Lakier posiada szeroki pędzelek, który ułatwia malowanie paznokci.

Ma nie za gęstą konsystencję, jednak nie rolewa się on na skórki.








Co ciekawe, lakier ten można używać na dwa sposoby.

Pierwszy z nich polega na nakładaniu go "solo". 
W takim przypadku potrzebne są 3-4 warstwy lakieru. Na szczęście szybko one schną. Niestety, cztery warstwy lakieru powodują, że dosyć szybko on odpryskuje. Na moich paznokciach utrzymał się 3 dni.







Drugi sposób, polega na nałożeniu lakieru na białą bazę. Dzięki temu wystarczą dwie warstwy piasku do uzyskania ciekawego efektu. Każda z warstw schnie bardzo szybko. Lakier nałożony w ten sposób, utrzymał się u mnie 5 dni!

Zmywanie nie jest tak uciążliwe jak w przypadku pozostałych lakierów z tej serii, jednak trzeba się trochę "namachać" wacikiem zanim lakier zejdzie.
Osobom niecierpliwym polecam baze "peel off".
 Macie tutaj zestawienie lakieru nałożonego "solo" oraz na białej bazie.

Ja zdecydowanie wolę drugą opcję. Lakier wtedy bardziej przypomina śnieg i dłużej utrzymuje się na paznokciach.

A Wy, którą wersję wolicie?

Pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. w buteleczce nie zachwyca, baa! dla mnie wręcz brzydki.
    tu proszę, na paznokciach szał robi, świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim rossmannie go nie było, a taką chętkę na niego miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nakładam dwie warstwy tego lakieru, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę - na białej bazie wyglądają jak zanurzone w cukrze - OBŁĘD!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie widzę wielkiej różnicy, ale lepszy na białej bazie :) Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego wszyscy nim tak kuszą co ? :D a ja nadal go nie mogę dostac :D a tak bardzo go chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam srebrny ale podoba mi się ten biały, zwłaszcza na bazie białej.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten lakier :D mój ulubiony piasek ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ten podoba mi się najbardziej z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sreberko, ale ten też muszę mieć! Na białym kolorze wygląda dużo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę,że jest szal na ta nowa limitkę.kolor bardzo ładny,coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. wersja z białą bazą jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się na paznokciach po prostu cudownie! :) Muszę się uważniej rozglądać za nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na białej bazie wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny ^^ taki śnieg to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja go uwielbiam i nakładam nie tylko na białą bazę ale też na kolorowe lakiery czyniąc je pięknie mieniącymi się ''piaskami'' :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dalej żałuję, że go nie kupiłam, bo jest bardzo ładny :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)