ROZWIJANE MENU 2

sobota, 20 maja 2017

DermoFuture Precision - kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K

Informacje od producenta:

"KURACJA USZCZELNIAJĄCA NACZYNKA Z WITAMINĄ K 
1% WITAMINA K WZMOCNIENIE NACZYNEK I REDUKCJA ZACZERWIENIENIA Innowacyjna kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K, jedyna dostępna na rynku w stężeniu 1% do samodzielnej aplikacji w domu. Witamina K w stężeniu 1% szybko łagodzi i zmniejsza nasilenie zaczerwienienia skóry oraz widoczność rozszerzonych naczynek. Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. Ze względu na dużą zawartość (1%) witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwieniania i zasinienia. Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka. 
DZIAŁANIE KURACJI: 
- wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń, 
- zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych, 
- zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek, 
- stymuluje procesy naprawcze regeneruje podrażnienia. 
Wygodna aplikacja pozwala na dokładny masaż twarzy, który skutecznie przyspieszy wchłanianie olejku i pozostawia skórę nawilżoną i elastyczną w dotyku. W przypadku skóry suchej należy dodatkowo nałożyć krem. Produkt przebadany dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry."
Źródło: strona producenta (KLIK) 

Kosmetyk umieszczony jest w kartonowym opakowaniu na którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje (m. in.: krótki opis, sposób użycia, skład). Samo serum natomiast, znajdziemy w ciemnej buteleczce wykonanej ze szkła. Opakowanie jest zakręcane, a sama zakrętka jest jednocześnie dozownikiem (pipetą) - znacznie ułatwia to wydobycie serum, które ma postać gęstego olejku. Dzięki temu wydobycie kosmetyku jest przyjemne, a buteleczka nie jest tłusta i pozalewana produktem.

Serum, tak jak już wyżej wspominałam ma postać gęstego olejku o przezroczystej barwie i przyjemnym, delikatnym zapachu. Dzięki dołączonej pipecie łatwo jest go wydobyć z buteleczki i zaaplikować odpowiednią ilość na skórę twarzy. 


Kosmetyk jest olejkiem, więc skóra po jego nałożeniu jest delikatnie tłusta - stąd też producent zaleca używanie produktu na noc. Mi to osobiście nie przeszkadza a dla efektu jaki jest następnego dnia rano - warto.



Jakie zauważyłam efekty po miesiącu stosowania? Otóż pierwszy efekt zauważyłam już po pierwszej aplikacji, następnego dnia rano! Moja skóra po przebudzeniu była aksamitnie gładka, przyjemna w dotyku i co najważniejsze - nawilżona! Po miesiącu używania serum żadne nowe naczynka nie pojawiły się, a te które mam nie powiększyły się. Nie zauważyłam jednak aby te, które już są w jakiś widoczny sposób się zmniejszyły - być może aby do tego doszło musi minąć nieco więcej czasu niż miesiąc. Ostatnim z efektów jakie dostrzegłam jest zmniejszona reaktywność mojej skóry na czynniki zewnętrzne - zaczerwienienie nadal się pojawia, aczkolwiek moje policzki są mniej zaczerwienione. Na koniec dodam, że kosmetyk nie wywołał u mnie żadnych niepożądanych reakcji. Olejek jest bardzo wydajny i po miesiący jego używania zużyłam mniej niż połowę opakowania.

Dla tych z Was, dla których składy kosmetyków są ważne załączam poniższe zdjęcie.


Kurację z witaminą K możecie kupić w wielu drogeriach internetowych. Jej cena wynosi ok. 30 zł. Oprócz tego wariantu dostępne są również wersje z witaminą A, witaminą C oraz biotyną (witamina H).

Używacie na co dzień olejków? Jeśli tak, to jakich?

Pozdrawiam,



6 komentarzy:

  1. Jak dobrze że trafiłam na ten wpis. Mam problemy z pękającymi naczynkami i wciąż szukam dobrego kosmetyku, ten muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z takim olejkiem, ciekawie wygląda i nie jest drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa propozycja. Gdzie można kupić ten olejek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie gdzie można nabyć ten olejek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego dermo olejku, za to niestety borykam się z widocznymi naczynkami. Chętnie się za nim rozejrzę, może moja skóra go polubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam czegoś dobrego na naczynka a skład tego kosmetyku z vit. K mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)