ROZWIJANE MENU 2

środa, 21 września 2016

STAR★LACK One Step Monofaza 3w1 Pastel Lilac



STAR★LACK
Lakier hybrydowy 3w1
Pastel Lilac


Zapraszam Was na recenzję lakieru hybrydowego firmy widocznej wyżej.Zanim przejdę do mojej opinii, zachęcam Was do zapoznania się z tym co sam producent mówi o swoich lakierach typu "One Step 3w1".

"ZOBACZ CO WYRÓŻNIA REWOLUCYJNA FORMUŁĘ
STARLACK ONE STEP UV/LED HYBRID :

- nie wymaga użycia bazy (base)
- nie wymaga przecierania ostatniej warstwy cleanerem (nie pozostawia lepkiej warstwy)
- nie wymaga użycia finisha nabłyszczającego (top)
- gwarantuje łatwą aplikację
- gwarantuje trwałość manicure do 21 dni bez odprysków
- gwarantuje intensywność koloru i wysoki połysk
- gwarantuje niezwykle łatwe usuwanie starego manicure (w acetonie kosmetycznym)."

Źródło

Jak jednak obietnice producenta mają się do tego co ja zaobserwowałam?


Lakier hybrydowy STAR★LACK zamknięty jest w najczęściej ze spotykanych przy tego typu lakierach opakowaniu - czarna, szklana buteleczka o pojemności 5ml.

Pędzelek jest krótki, aczkolwiek o tradycyjnej grubości i szerokości - malowanie nim nie sprawia żadnych problemów.



Konsystencja lakieru nie jest za rzadka, dzięki czemu nasze skórki są mniej narażone na zalanie.

Jeśli chodzi o krycie to okazało się, że w moim przypadku do pełnego krycia potrzebował 3 cienkich warstw.

Producent obiecuje 2 warstwy, jednak moje paznokcie wymagały o jednej więcej. Wina nie leży jednak po stronie produktu, lecz po stronie moich paznokci, których stan mógłby być lepszy.



Co do koloru to Pastel Lilac jest przepiękny. Według mnie to taki baby pink z domieszką pastelowego fioletu. Po przejrzeniu całej palety kolorystycznej to właśnie on wpadł mi jako pierwszy w oko.



Co do wytrzymałości produktu to szczerze mówiąc nie potrafię powiedzieć czy jest w stanie wytrzymać 3 tygodnie - tak jak obiecuje producent.

Powód tego jest prosty - wokół tyle pięknych lakierów, więc nie jestem w stanie wytrzymać z jednym dłużej niż 2 tygodnie! :)

Mogę Was jednak zapewnić, że 2 tygodnie lakier ten utrzymywał się u mnie bez żadnych problemów.

Zmywanie również oceniam bardzo dobrze - hybryda bez najmniejszych problemów po odmoczeniu w acetonie odeszła z płytki paznokcia.



Ważną kwestią o której warto wspomnieć jest to, że lakier ten nie potrzebuje bazy ani topu. Nie ma również potrzeby zmywania lepkiej warstwy bo jej po prostu nie ma!

Dzięki temu wykonanie manicure hybrydowego jest krótsze o jakieś 10-15 min (jeśli macie lampy UV).

Fakt ten w szczególności docenią kobiety zapracowane oraz takie jak ja, czyli mamy małych, ruchliwych Szkrabów u których nigdy nie wiadomo czy drzemka potrwa 2 godziny czy też 30 min (jak w przypadku mojego Synka) :)



Zdjęcia wykonywałam w różnym świetle, stąd też możecie zauważyć delikatne różnice w odcieniu koloru lakieru.



Osoby zainteresowane tym lakierem odsyłam do sklepu producenta TUTAJ.

Lakier 3w1 kupicie za 21 zł, ale obecnie trwa na nie promocja i możecie je kupić nieco taniej.

I na koniec kwestia uczulenia.
U mnie po użyciu tego lakieru uczulenie się nie pojawiło!

Apel do osób z uczuleniem!

To, że lakier nie wyrządził mi krzywdy, nie oznacza że w Waszym przypadku będzie tak samo!

Dlatego też, jeśli się zdecydujecie na pomalowanie paznokci jakąkolwiek hybrydą pamiętajcie o ostrożności!


Co sądzicie o tym lakierze?
Znacie markę STAR★LACK i ich produkty?
Koniecznie dajcie mi o tym znać!


Pozdrawiam,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)