ROZWIJANE MENU 2

środa, 28 września 2016

Born Pretty Store - kwieciste naklejki wodne

Hej Dziewczyny!!!
Dziś przychodzę do Was z postem o tematyce paznokciowej.
Tym razem chciałabym pokazać Wam naklejki wodne.
Pochodzą one ze sklepu internetowego Born Pretty Store.

Zapraszam!!!

Naklejki wodne są moją słabością. 
Nic więc dziwnego, że często je używam, a z każdą paczką ich ilość rośnie.


Naklejki na które tym razem się zdecydowałam widzicie powyżej.
Na jednym arkuszu znajdują się aż 4 wzory naklejek.
Uwielbiam motyw kwiatowy na swoich paznokciach, a ze względu na to, że moje zdolności plastyczne nie pozwalają mi na malowanie takich cudownych wzorów, używam właśnie naklejek.
Cenie je za nieograniczone wzory - każdy znajdzie coś dla siebie - oraz łatwość w ich używaniu.

Poniżej możecie zobaczyć jak zestawiłam jeden ze wzorów z arkusza.



Naklejki, które widzicie możecie zamówić TUTAJ
Obecnie kosztują one 2,49$.

Przy składaniu zamówienia nie zapomnijcie użyć kodu:
 

 

Dzięki niemu za swoje zakupy zapłacicie o 10% mniej!
 
Powiem tyle, że warto mieć w swoich zasobach naklejki wodne - dzięki nim w szybki i prosty sposób "upiększycie" swoje paznokcie.

Lubicie naklejki wodne tak jak ja?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)