ROZWIJANE MENU 2

piątek, 27 maja 2016

Co się wydarzyło w kwietniu?

Hej Dziewczyny!!!
Z dużym opóźnieniem, ale jest - podsumowanie kwietnia!

Zapraszam!



Kwiecień rozpoczęłam postem dotyczącym:

podsumowania marca (KLIK)

Później podsumowałam swoje kosmetyczne zakupy (KLIK)

Przejdź na stronę główną
Poinformowałam Was o współpracy i rozpoczęciem testowania pewnego suplementu (KLIK)

Marzec, był miesiącem w którym zrobiono promocję w Rossmannie na kolorówkę.
Pokazałam Wam, moje "twarzowe" zakupy (KLIK)
W marcu doszło też do nieprzyjemnej sytuacji (KLIK)

Pokazałam Wam również zakupy z promocji kosmetyków do oczu i brwi (KLIK)

Przypominam Wam o trwającym na blogu rozdaniu!
Wystarczy kliknąć w konkursowe zdjęcie po prawej stronie ->>>>>>

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)