ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 3 maja 2016

Targi kosmetyczno-fryzjerskie beauty Vision Poznań 7-8 maj 2016

Hej Dziewczyny!!!
Dzisiejszy post ma charakter informacyjny.


Otóż, chciałabym Wam powiedzieć o targach kosmetyczno-fryzjerskich, które odbędą się w najbliższy weekend w Poznaniu!
Oprócz stoisk z niezliczoną ilością kosmetyków i produktów do dbania o siebie w domowym zaciszu jak i tych wykorzystywanych w salonach kosmetycznych czeka na odwiedzających wiele atrakcji!
Na targach można będzie zobaczyć różnego rodzaju pokazy, przyglądać się osobom biorących udział w różnych zawodach a dla Blogerów odbędzie się specjalne spotkanie.

Z kim się zobaczę na targach?

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. dzięki za przypominajkę! byłam w zeszłym roku na tych targach i polecam wszystkim zafiksowanym na kosmetyce i fryzurkach. czekam z niecierpliwością na nowości i pokazy. rok temu było świetnie, sporo inspiracji stamtąd przyniosłam i jeszcze czekam na podobne atrakcje w tym roku w poznaniu. ciekawe co zaproponują na pokazie zdobienia paznokci:PP czekam też na stoisko em nail, mają sporo nowych lakierów, szczególnie chętnie zobaczę jak te thermo hybrydy się prezentują ;) a Ty na coś konkretnego czekasz albo co najchętniej obejrzysz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić produkty do robienia żelowych paznokci. Oprócz tego chciałabym kupić kilka zestawów lakierów hybrydowych - chodzi mi o bazę, top i kolor - jestem w trakcie poszukiwań marki, która mnie nie uczuli. No i na koniec jakieś pierdołki do zdobienia paznokci - stylograf, folie transferowe, proszek akrylowy i inne takie :)

      Usuń
  2. Ech,kolejne targi,które przegapiłam :D Jak było?

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie tam nie chcieli i już nie zobaczą, nie to nie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)