ROZWIJANE MENU 2

piątek, 29 listopada 2013

Słodkie i proste mani

Hej Dziewczyny!!!
Program Ambasadorek uważam za zakończony, dlatego na blogu będzie pojawiało się więcej różnego rodzaju mani.
Dziś, chciałabym pokazać Wam co zmalowałam swojej siostrze na paznokciach.


Zazwyczaj jest tak, że dzwoni ona do mnie gdy jestem w pracy i mówi: "Natalka, w internecie znalazłam pomysł na mani, pomalujesz mi paznokcie?". Jeśli tylko mam czas to oczywiście się zgadzam i przy okazji fotografuję to co stworzyłam :)


Tym razem wybór padł na zdobienie, które widzicie na zdjęciach. Jest ono banalnie proste do wykonania, a przy tym mało czasochłonne.


 Wszystkie paznokcie - oprócz serdecznego - pomalowałam różowym lakierem.



Paznokieć na serdecznym palcu pomalowałam nudziakowym lakierem, dodałam kilka kropek i serduszko. Całość utwardziłam.


Do zrobienia mani użyłam:
- Lovely Classic Nail Polish nr 155;
- Wibo So Matte nr 9;
- Lovely Nail harder for weak nails;
- czarną farbkę akrylową;
- sondę i pędzelek.

Co sądzicie o tym mani? 
Mi się ono bardzo podoba - jest proste ale za to efektowne.

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)