ROZWIJANE MENU 2

sobota, 30 listopada 2013

Historia o żabie, która zamieniła się w księcia....

.... czyli mani, które kojarzy mi się z tą właśnie bajką. Bez wątpienia każda z Was o niej słyszała :) A może któraś z Was opowiada tę bajkę swoim dzieciom? :)
Mani wykonałam na paznokciach swojej siostry. Jest ono połączeniem zdobienia, które pokazałam wczoraj.
Prezentuje się ono następująco:


 Jak widać, na palcu serdecznym pozostawiłam motyw serduszka i kropek.
Pozostałe paznokcie pokryłam różowym lakierem od Paese.


 Na palcu wskazującym namalowałam koronę, a na kciuku żabkę :)



 Do wykonania mani użyłam:
- Paese nr 182;
- Virtual Fashion Mania nr 156 Look so pretty;
- Lovely Baltic Sand nr  2;
- CR Cairuo 06 Milk;
- Eveline 3w1 Multiaction Top Coat;
- czarna farbka akrylowa;
- sonda i pędzelek.

Co sądzicie o tym mani?

Pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. sliczne są:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/waitingfor-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o MAMO :D coś pięknego, do żabek zawsze będę miała sentyment :D

    "you have to kiss a lot of frogs before you find your prince" hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas abyś jakąś zmalowała również u siebie :)
      A cytat pasuje świetnie! :)

      Usuń
  3. ten z serduszkiem świetny:) Twoja siostra ma genialny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne ^^ szkoda, że ja nie mam takie zdolnej siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chcialoby mi sie :P podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci to wyszło! A tego zielonego Virtuala też mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)