ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 10 października 2013

Wibo Wild Thing nr 1 Sexy Wamp

Wibo Wild Thing nr 1 Sexy Wamp

Lakier
Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 4 dni;
Cena: 5,99 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.

Velvet Nail Effect Powder
Pojemność: 0,6 g;
Wytrzymałość: 2 dni;
Cena: 8,69 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann. 



W zestawie nr 1 znajdziemy lakier w kolorze granatu, który ma wykończenie shimmerowe -  posiada bardzo drobny niebieski shimmer. Kryje on po dwóch warstwach, które schną w szybkim tempie. Na moich paznokciach wytrzymał 4 dni. Delikatnie starły się jedynie końcówki. Lakier nie odprysnął. Pędzelek w tym lakierze jest smukły i długi.
Jak widać na zdjęciach lakier pięknie błyszczy.
Bardzo obawiałam się, że po zmyciu płytka paznokci będzie odbarwiona. Na szczęście nie doszło do tego. 


Oprócz lakieru, w zestawie nr 1 znajduje się również velvetowy pyłek w kolorze granatu. Zamknięty jest on w plastikowym słoiczku, który dodatkowo zabezpieczony jest nakładką. Dzięki niej aplikacja jest znacznie łatwiejsza, jak również mamy gwarancję, że nie wysypie nam się za dużo pyłku. Z łatwością przykleja się on do mokrego lakieru. Nie jest to zdobienie, które wytrzyma nam cały tydzień. Mimo to, przez pierwsze dwa dni wygląda bardzo fajnie. Z każdym kolejnym dniem jest jednak tego pyłku coraz mniej. 

Samo zmywanie było szybkie i bezproblemowe.








Mi się takie zdobienie podoba. A Wam?

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. Myślałam nad jego zakupem, ale w różowej wersji kolorystycznej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek, fajnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje, aż sama chętnie pokusiłabym się o jego wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pyłek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy pyłku nie używałam , pewnie się skusze za jakiś czas, z samej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi to się te pyłki nie podobają, o! ;P
    Jednak na jednym paznokciu wygląda to całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że kupiłam jakieś 3 tygodnie temu i sobie leża nieruszane...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam takiego koloru i nigdzie nie mogłam dorwać, a tu proszę, Wibo! :) Będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygląda z tym futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :) Mam taki zamszyk, tylko nie Wibo, a jakiś no-name z allego :) Ale też się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak aplikowałaś ten aksamit? Sypiąc przez te dziurki na paznokieć?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)