ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 8 października 2013

Lovely Blink Blink nr 5




Lovely Blink Blink nr 5

Pojemność: 8 ml
Krycie: 2 warstwy
Wytrzymałość: ok. 4 dni
Cena: 5,99 zł
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann











Lovely Blink Blink nr 5 najbardzie mnie zaintrygował w V Wibo Boxie.
Wszystko za sprawą połączenia kolorów. Otóż w pomarańczowo-brązowej bazie zatopione jest mnóstwo srebrnych i turkusowych piegów, które na szczęście nie odstają od płytki paznokcia. 

Pędzelek jest szeroki - uwielbiam nim malować paznokcie!





Do pełnego krycia wystarczą dwie grubsze warstwy, które schną bardzo szybko. 
Konsystencja lakieru mimo tak dużej ilości mieniących się piegów nie jest wcale za gęsta.

Wytrzymałość w tym przypadku jak najbardziej jest na plus. Na moich paznokciach wytrzymał 4 dni bez jakiegokolwiek uszczerbku.

W przypadku tego rodzaju lakierów zawsze są problemy ze zmywaniem.
Jest jednak na to sposób, a nawet dwa: metoda foliowa bądź użycie jako bazę lakieru typu peel off.


Ja, zakochałam się w tym "brzydalku". Jest to kolejny lakier, który jest idealny na tegoroczną jesień!
Na zdjęciach oprócz Lovely Blink Blink nr 5 gości również lakier Wibo Express Growth nr 171, który zmatowiłam top coatem od Lovely.

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Sam lakier bardzo mnie zaciekawił..jednak kolor..no cóż..nie mój typ ;)
    Korzystając z okazji, zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam brąz całkiem ładny, ale połączenie z niebieskim średnio mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten blink niestety się nie spodobał - wygląda jak musztarda :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Blink blink średnio mi się podoba, ale ten zmatowiony nudziaczek bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)