ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 16 maja 2013

Lovely Gloss Like Gel - nr 101


Lovely Gloss Like Gel - nr 101


Pojemność: 8 ml;
Krycie: 2-3 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 5 dni;
Cena: 5,69 zł;
Dostępność: szafy Lovely.






Jest to drugi lakier z serii Wibo Gloss Like Gel, który otrzymałam w Wibo-boxie :)






Bardzo spodobał mi się kolor tego lakieru. Ja określiłabym go jako brzoskwiniowy z dodatkiem brokatu w odcieniu ciepłego złota. Nie jestem do końca pewna ale wydaje mi się, że lakier ten ma wykończenie shimmerowe (choć na początku wydawało mi się, że jest to wykończenie glassfleckowe) - jeśli się mylę to mnie poprawcie.






Pędzelek jak widać jest dość szeroki, co mi osobiście ułatwia aplikację lakieru.








Konsystencja lakieru nie jest lejąca się, dzięki czemu  nie rozlewa się on na skórki. Ja na paznokciach miałam 3 cienkie warstwy lakieru - po nałożeniu dwóch warstw widoczne były drobne prześwity. Czas wysychania lakieru nie powala, ale nie jest też zbyt długi. Dla pewności jednak nałożyłam warstwę wysuszacza.



Tak  jak w przypadku pierwszego opisywanego przeze mnie lakieru Lovely - Gloss Like Gel nr 128 wytrzymałość pozytywnie mnie zaskoczyła. Lakier wytrzymał na moich paznokciach 5 dni (lekko starły się końcówki) - po takim czasie praktycznie każdy lakier trafia pod zmywacz. Muszę jeszcze dodać, że na moich paznokciach nawet najtańszy lakier wytrzymuje kilka dni. 









Niestety, ze względu na to, że lakier ma w sobie dość dużo brokatu po zmyciu zostaje on na palcach














Mam do Was pytanie... Czy te dwa lakiery nie wydają Wam się być takie same?

Według mnie to ten sam lakier w dwóch różnych buteleczkach....








Mimo wszystko bardzo podoba mi się ten kolor lakieru. Ma on w sobie to "coś".
A co Wy o nim sądzicie? Skusicie się na niego?

Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. lakiery z tej serii według mnie są świetne :) co do tego, czy lakiery są takie same nie mogę się wypowiadać bo nie mam żadnego z nich ale na paznokciach ten prezentuje się świetnie(szczególnie na zdjęciu ze zbliżeniem na te drobinki) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo ładny, ale bez brokatu byłby o wiele lepszy. Raz użyłam i już wiem, że raczej więcej nie użyję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wibo i Lovely to to samo, więc to mnie nie dziwi, z resztą kiedyś ten sam kolor, nawet pod tym samym numerem, można było kupić i w Wibo i w Lovely, jak jest teraz to nie wiem ale sądząc po załączonym obrazku nadal tak jest. A propo, czy te lakiery mają ten sam numer?
    PS. Bardzo ładny ten lakier (nr 101), chciałam go kupić ale wydaję mi się że podobny już mam z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście podobne ... a pomaluj na białej kartce obok siebie i sprawdzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Zrobię tak, ale jutro wstąpię zdjęcia bo nie mam obecnie aparatu :)

      Usuń
  5. Kilka kolorów zauważyłam, że się dubluje :) Opalizujący fiolet z tej nowej kolekcji - ja posiadam w starej wersji z tym kryształkiem identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda nieźle :] Masz świetne paznokcie.
    Pozdrawiam!
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Niestety paznokcie się połamały i nie są już takie piękne :(

      Usuń
  7. Chwilowo muszę odżywić połamane po remoncie pazurki...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Te złote drobinki dodają temu kolorowi uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te lakiery, mam co prawda jeden, kolor 402 i jego trwałość jest dużo wyższa niż cena :) teraz planuję kupić inne kolory jak będzie -40% w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ten sam kolor 101 i jestem w nim zakochana. Jakiś czas temu go pokazywałam na blogu ;)

      Usuń
  10. Wydaje mi sie, że to jest ten sam odcień, tylko w różnych buteleczkach (starszej i nowszej wersji ) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)