ROZWIJANE MENU 2

piątek, 3 maja 2013

Lovely - Gloss Like Gel - nr 128


  Lovely - Gloss Like Gel 
                - nr 128       

                                                                                                        
Pojemność: 8 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 7 dni;
Cena: 5,69 zł;
Dostępność: szafy Lovely.



Lovely Gloss Like Gel to najnowsza kolekcja lakierów, która od niedawna gości na półkach sklepowych. Oto kilka słów od producenta:

"INTENSYWNY KOLOR"
"Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności. Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce. Szeroki pędzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji!"



Po otworzeniu paczki właśnie ten lakier jako pierwszy wpadł mi w oko ze względu na przepiękny lawendowy kolor o kremowym wykończeniu, który kryje po dwóch warstwach. Lakier zamknięty jest w zupełnie nowej buteleczce, która mi bardzo przypadła do gustu. Posiada dosyć szeroki pędzelek, który ułatwia aplikację. Do aplikacji tego lakieru podchodziłam dwa razy. Za pierwszym razem malowałam  paznokcie wieczorem. Po przebudzeniu ujrzałam odciśniętą kołdrę... Następnego dnia  pomalowałam paznokcie po raz drugi. Tym razem jednak odczekałam dłuższą chwilę przed nałożeniem drugiej warstwy. Dodatkowo nałożyłam warstwę wysuszacza. Dzięki temu nie miałam problemu ze byt długim czasem schnięcia.
 Co do wytrzymałości, to muszę przyznać, że w tej kwestii lakier pozytywnie mnie zaskoczył. Sam lakier nosiłam 3 dni, po czym na tym samym lakierze zrobiłam zdobienie, które po kolejnych 4 dniach noszenia sama zmyłam. Lakier nie odpryskuje ani nie ścierają się końcówki. Jego konsystencja jest nieco gęstsza od zwykłych lakierów, jednak nie sprawia problemów podczas aplikacji. Czy imituje on lakier żelowy? Szczerze mówiąc trudno mi to określić. Na pewno różni się on od zwykłego lakieru i może właśnie na tym polega jego formuła.   

Ze względu na cudowny kolor, wykończenie oraz wytrzymałość wybaczam mu jego wszystkie winy (czas schnięcia i krycie po dwóch warstwach, a nie tak jak obiecuje producent po jednej).


Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. lubię ten kolor, od razu przywołuje w moich myślach lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemny choć nie przepadam za takimi fioletami na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, bardzo lubię takie pastele na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten rozowy u mnie kryje po 1 warstwie...a kocham je za to ze tak sie blyszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor ;) I jeśli jest prawdą to co piszesz o trwałości to muszę go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Producent producentem, oni zawsze poczarować troszkę muszą ;)
    Ogólnie ja mam tylko jeden lakier w swojej kolekcji który kryje po 1 warstwie, więc raczej się nie nastawiam na jedno warstwowe krycie przy zakupie (choć 3 warstwy to już dla mnie stanowczo za dużo).
    Dwa lakiery nowej serii u mnie leżą i czekają na wypróbowanie, pewnie jutro to zrobię^^

    Kolor ładny, ale mnie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  7. niech ja go dorwę tylko! wpadł mi w oko już wcześniej, ale jestem nim zafascynowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny kolor! Ale jeszcze mi ta seria jakoś nie wpadła w oko na mieście...

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam odbita pościel, mi się ostatnio przez noc włosy odbiły na paznokciu :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne kolorki mają te lakiery, ten Twój jest piękny :) muszę się na jakiś skusić za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go! Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli rzeczywiście tak długo trzyma to za tą cenę jestem w stanie wypróbować ^^
    będę szukać tej serii w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny, wiosenny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  15. this is such a pretty purple!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)