ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 1 lipca 2018

Always INFINITY z technologią inteligentnej pianki SmartFoam

Cześć Dziewczyny!!!

Dzisiejszy post jest bardzo, ale to bardzo kobiecy. Wszystko za sprawą serwisu Trnd, dzięki któremu miałam możliwość przetestować nowe podpaski Always INFINITY ze SmartFoam. W przesyłce, którą otrzymałam znalazłam trzy pełnowymiarowe opakowania podpasek (po 12 szt. w każdym) - jedno opakowanie dla mnie, a pozostałe do rozdania wśród innych kobiet z mojego otoczenia.

O nowej technologii użytej w podpaskach oraz mojej opinii o produkcie możecie przeczytać w dalszej części tego posta. Zapraszam!



Na początek kilka słów od producenta i wyjaśnienie, czym jest technologia SmartFoam użyta w podpaskach Always:

"Czym jest inteligentna pianka SmartFoam™?
Inteligentna pianka SmartFoam™ to wynik opracowanej przez markę Always innowacyjnej technologii. To miękka, niezwykle chłonna pianka, która potrafi wchłonąć 10x więcej niż waży. Jej warstwowa struktura pozwala szybko wchłonąć płyn z powierzchni podpaski i równie szybko odprowadzić go do wewnątrz, gdzie jest zatrzymywany.

Czym różni się inteligentna pianka SmartFoam™ od innych superchłonnych materiałów? Inteligentna pianka SmartFoam™ to jedyna lekka pianka wykorzystywana w podpaskach dla kobiet. Dzięki mikrokanalikom, doskonale wchłania płyn i równomiernie rozprowadza go we wnętrzu podpaski. Inteligentna pianka SmartFoam™ zachowuje swój kształt, nawet kiedy jest wilgotna. Tradycyjne podpaski są zaś wykonane z włókien celulozy, które zatrzymują płyn w konkretnym miejscu podpaski i łatwo zmieniają swój kształt pod jego wpływem." 
Źródło: strona Trnd


Skoro już wiadomo czym jest SmartFoam użyte w podpaskach, mogę przejść do przedstawienia swojej opinii.
Na wstępie muszę Wam zdradzić, że należę do kobiet, które wolą stosować tampony. Zaczęłam ich używać ze względu na złe doświadczenia z podpaskami. Przetestowałam wiele z nich i każda posiadała jakieś wady - za słaby klej, za  gruba, niedopasowana, za mało wchłaniałna no i ten wieczny brak poczucia czystości i świeżości podczas menstruacji. Nic więc dziwnego, że do otrzymanego do testowania produktu podeszłam dość sceptycznie.


Może to zabrzmi nieco dziwnie, ale z niecierpliwością czekałam na menstruację. Gdy już nadeszły "te dni" od razu zaczęłam testować podpaski Always. Pierwszymi plusami jakie zauważyłam były unikalny kształt (szersza z tyłu) oraz mocny klej. Oprócz tego podpaska jest bardzo cienka. Zaskoczył mnie nieco wzór na podpasce, który możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Jak się później okazało są to mikrokanaliki, których zadaniem jest odprowadzenie płynu menstruacyjnego co stanowi gwarancję ochrony przed przeciekaniem.


W trakcie użytkowania zauważyłam kolejne zalety produktu. Mam tu na myśli dopasowanie do ciała oraz świetną wchłanialność. Możecie mi nie wierzyć, ale podpaska jest prawie niewyczuwalna! Bez obaw mogłam założyć obcisłe, białe spodnie. To dla mnie ogromna zaleta, ponieważ był to jeden z powodów dla którego zaczęłam używać tamponów. Ma ona też świetną wchłanialność, co przekłada się na poczucie bezpieczeństwa i suchości. 

Ja, jako zwolenniczka tamponów z czystym sumieniem mogę Wam polecić podpaski Always INFINITY - są rewelacyjne! Na koniec dodam, że występują one w 3 wariantach, a za jedno opakowanie w Rossmannie zapłacicie 19,99 zł. Cena może wydawać się wysoka, ale za produkt tak dobry jakościowo jestem w stanie tyle zapłacić. Zresztą, w "te dni" nie powinnyśmy pozbawiać się komfortu i spokoju ducha.

Używałyście już podpasek Always INFINITY z technologią SmartFoam? A może wolicie tampony lub kubeczki menstruacyjne i nic nie jest w stanie namówić Was do powrotu do podpasek?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)