ROZWIJANE MENU 2

piątek, 28 kwietnia 2017

Targi kosmetyczne LOOK&beautyVision 2017 - relacja

Witajcie!
W miniony weekend w Poznaniu odbyły się targi kosmetyczne LOOK&beautyVision. W sobotę oprócz samych targów miało również miejsce spotkanie blogerek Blog Beauty Day.

Dzisiejszy post jest bardzo długi, ale na szczęście przeważają w nim zdjęcia więc mam nadzieję, że uda Wam się przez niego przebrnąć - zapraszam!

Na targi wybrałam się w sobotę i już chwilę po ich otwarciu zwiedzałam stoiska wystawców. Wcześniej przygotowałam sobie listę marek, które chcę odwiedzić więc po zapoznaniu się z planem rozmieszczenia stoisk szybko i sprawnie wszystkie odwiedziłam - zrobiłam też małe zakupy.

 
 
 
Na stoisku Victoria Vynn miałam przyjemność rozmawiać z przemiłą Panią Olgą. Opowiedziałam jej o moim uczuleniu na niektóre hybrydy i o tym, że miałam przyjemność wypróbować lakiery hybrydowe VV (recenzję jednego z nich znajdziecie TUTAJ). Testowałam wtedy czarną serię, która wywołała u mnie delikatne uczulenie. Wtedy Pani Olga zaproponowała mi abym wypróbowała serię Pure. Stylistka marki wykonała mi manicure hybrydowy. Po kilku dniach okazało się, że uczulenie się nie pojawiło. Coś czuję, że wkrótce zaprzyjaźnię się z tą marką :)

 Na stoisku EM Nail zrobiłam małe zakupy, które będziecie mogły zobaczyć niżej.

 

Na targach nie zabrakło także osób, które znamy ze szklanego ekranu i których nie muszę chyba nikomu przedstawiać :)




Po zwiedzeniu targów udałam się na spotkanie Blogerek - Blog Beauty Days. Około godziny 12.00 Pani Lidia (organizatorka spotkania) przywitała nas, przedstawiła plan spotkania po czym w grupach udałyśmy się na zwiedzanie stoisk wystawców, którzy zechcieli nam o swoich markach opowiedzieć. Obejście wszystkich stoisk zajęło nam ok. 3 godziny po czym wróciłyśmy na salę, na której czekał na nas poczęstunek i na której mogłyśmy swobodnie ze sobą rozmawiać.


Wszystkie torby, które widzicie na zdjęciu powyżej przywiozłam ze sobą z targów. Większość z nich to upominki, które otrzymałyśmy od sponsorów spotkania, a część to moje zakupy.

Zacznę od tego co sama kupiłam.

Pierwsze zakupy zrobiłam na stoisku EM Nail. Kupiłam na nim żel budujący oraz lakier hybrydowy 3w1 (42 zł). Drugi z widocznych lakierów otrzymałam gratis :)


Resztę moich zakupów stanowią akcesoria do paznokci. Zaopatrzyłam się w duży zapas pilników (50 szt. - 50 zł), waciki bezpyłowe (12 zł), bloczki (15 zł) oraz cążki do skórek (12 zł).

Czas na pokazanie Wam prezentów od sponsorów spotkania.

 

Marki kosmetyków Mexmo oraz Neess podarowały nam kupony rabatowe, którymi mam zamiar się z Wami podzielić - znajdziecie je na moim instagramie TUTAJ.

Osobiście z targów jestem bardzo zadowolona. Bardzo fajnie jest zobaczyć tyle różnych marek w jednym miejscu - raj dla kobiet!
Lubicie takie imprezy jak targi kosmetyczne? Bierzecie w nich udział?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)