ROZWIJANE MENU 2

środa, 7 lutego 2018

Mistero Milano Everyday Nude



Mistero Milano
Everyday Nude

Opis producenta:
"Kolekcja MOOD LOOK to wszystko to, do czego tęsknisz zmęczona letnimi upałami i nasyconymi neonowymi kolorami. To pierwszy powiew wrześniowego wiatru i obietnica ciepłych korzennych herbat. To wreszcie idealny mix nudów, grafitów, karmelowych westchnień, które są wyjęte niczym z lat 90, ale okraszone świeżością tego co nowe i UP TO DATE! Nude jak marzenie to piękny karmelowy cielisty odcień, z którym nie będziesz mogła się rozstać. Jest jak lekko muśnięta słońcem Twoja druga skóra!"
Źródło:strona Mistero Milano


Lakier hybrydowy Mistero Milano zamknięty jest w 6 ml, białej buteleczce. Pędzelek w tym lakierze jest taki jaki lubię, czyli średniej grubości i idealnie ścięty - malowanie nim nie sprawia mi najmniejszych problemów. 


Everyday Nude to jak sama nazwa wskazuje nudziak z odrobiną różowych tonów. Ma on kremową konsystencję i nie posiada żadnych drobinek. Mimo, że to jasny lakier to nie pozostawia smug podczas malowania, a do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy.




Lakier, który widzicie nałożyłam na bazę ProNail i pokryłam go topem również marki ProNail. Mimo połączenia produktów dwóch różnych firm to całym manicurem mogłam cieszyć się ponad dwa tygodnie - nie pojawiły się żadne odpryski i całość pięknie lśniła.



Wszystkie lakiery hybrydowe zmywam za pomocą remover'a. Po ok. 5 minutach trzymania pazurków w klipsach hybryda zeszła praktycznie sama całymi płatami. Na koniec kilka razy przeciągnęłam paznokcie boczkiem i już mogłam myśleć nad kolejnym manicurem.

Zawsze gdy nie mam pomysłu na paznokcie, bądź gdy nie mogę zdecydować się na jakiś kolor sięgam po odcienie nude. Pasują one do wszystkiego i zawsze pięknie wyglądają. W nudziaku z Mistero Milano zakochałam się i będę do niego często wracać. 

Lakier, który widzicie możecie kupić w dwóch pojemnościach - 6 ml (tutaj) i 11 ml (tutaj). 

Na koniec jeszcze kilka zdjęć tego cudownego lakieru ❤️





Czy tak jak ja lubicie nudziaki? Jeśli tak to podzielcie się ze mną swoimi ulubionymi. 

                                                              Pozdrawiam, 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)