ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 16 lutego 2014

Koronka na paznokciach, czyli folia transferowa od KkCenterHk.com

Hej Dziewczyny!!!
Tak jak obiecałam, chciałabym pokazać Wam moje pierwsze mani z użyciem koronkowej foli transferowej. Otrzymałam ją w ramach współpracy od KkCenterHk.


 
 Jak widzicie, mani prezentuje się bardzo elegancko. No i jest bardzo proste do wykonania!


Do wykonania mani użyłam:
- Softer Crazy Colours nr 4;
- folię transferową;
- klej do folii;
- Lovely Nail harder for weak nails.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Koronka prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest taka folia obrazkowa :) Super wygląda, a aplikacja poszła wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda. idealnie się komponuje z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tak dobrze odbitą folię transferową... może zrobisz tutek?

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie ta koronka wygląda na czerwieni <33

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sprawa, bardzo podoba mi sie efkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje taka koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czerwień i koronka no coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej folii transferowej jeszcze nie widziałam, super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niesamowicie :) !! efekt 100% elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie taki efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super efekt, taki kuszący ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)