ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 23 października 2012

Lakier VIP - New York Emotions - 014 shine


 

Pojemność: 10 ml;
Krycie: 2-3 warstwy;
Wytrzymałość: po 3 dniach noszenia lekko starły się końcówki, nie odpryskuje.
Cena: dokładnie nie pamiętam, ale wydaje mi się, że kosztował on ok. 4 zł;
Dostępność: bazary, małe drogerie, itp.






Bardzo ładny, różowy kolor o kremowym wykończeniu, bez jakichkolwiek drobinek czy brokatu. Kryje po 2 warstwach, pod warunkiem że malujemy paznokcie bardzo dokładnie - w przeciwnym razie widoczne są prześwity i wtedy niezbędna jest 3 warstwa. Schnie bardzo szybko co mi bardzo odpowiada. Tak jak wspominałam wcześniej, mam go 3 dni i delikatnie starły się końcówki, nie ma śladu odpryskiwania. Ładnie lśni. 

Pędzelek (jak dla mnie) idealny. Nie jest on ani za cienki ani za gruby. Co do konsystencji lakieru to jest w sam raz - nie rozlewa się na skórki. Nie odbarwia on płytki paznokcia. Nie zawiera szkodliwego toluenu i formaldehydu.

Podsumowując, jak najbardziej jestem na tak :)
Lakier jest tani, ma ładne wykończenie, nie odpryskuje, ładnie lśni. Mam nadzieję, że uda mi się upolować jakieś inne kolory :)

Pozdrawiam,

1 komentarz:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)