ROZWIJANE MENU 2

piątek, 19 października 2012

LeMax Colour - kolor szary


Pojemność: 18 ml; 
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 3 dni (bez TOP COAT);
Cena: ok. 4 zł;
Dostępność: bazary, sklepy typu 4,50.



Po takiej cenie nie spodziewałam się niczego szczególnego. I nie mogę powiedzieć o tym lakierze, że jest zły. Ma on ładny szary kolor. Kryje dobrze po dwóch warstwach. Wysycha dosyć szybko, ładnie lśni. Co do wytrzymałości to na paznokciach utrzymuje się co najmniej 3 dni (najszybciej wycierają się końcówki). Pędzelek jest jak dla mnie za wąski (trochę się namachałam zanim pomalowałam cały paznokieć). Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, lejąca przez co wylewa się on na skórki czego bardzo nie lubię. Dodatkowo przez swoją konsystencję trzeba poświęcić dużo uwagi podczas malowania, ponieważ pozostają prześwity.  Nie odbarwia on płytki paznokcia. Podsumowując, lakier ten zebrał u mnie więcej pozytywów niż negatywów dlatego też jeśli trafię jakiś fajny kolor z tej serii to na pewno go kupię :)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)