ROZWIJANE MENU 2

piątek, 3 sierpnia 2018

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie lipca!!!

Witajcie!!!
Jest i on - sierpień! Podejrzewam, że tak jak i u mnie tak i u Was jego początek jest bardzo upalny. Nie ma jednak co narzekać, bo przecież mamy lato 😊 
U wielu z Was, początek miesiąca to czas podsumowań oraz snucia planów na kolejne dni czy tygodnie. W dzisiejszym poście podsumuję swoje kosmetyczne zakupy w ramach akcji "przeżyć za 100 zł". Ciekawe jak mi poszło? Zapraszam więc do dalszej części.

 
Jak widzicie, wielu rzeczy nie kupiłam.


W czerwcu zapowiadałam odejście od subskrypcji pudełka ShinyBox, o ile jakość produktów się nie poprawi. Czerwcowe pudełko prezentowało się świetnie - moją opinię o nim przeczytacie TUTAJ - postanowiłam więc zaryzykować i nie kończyć przygody z tym boxem. Stąd też w lipcu doszła do mnie kolejna przesyłka, której koszt to jak zwykle 49 zł. Jej zawartość pokażę Wam w osobnym poście. Mogę jednak zdradzić, że przypadła mi ona do gustu i już z niecierpliwością czekam na sierpniową edycję boxa.

Kolejną rzeczą, którą kupiłam jest płyn micelarny NIVEA. Demakijaż wykonuję tylko płynami micelarnymi, a że mój obecny się kończył to postanowiłam kupić coś nowego. Na produkt NIVEA skusiłam się tym bardziej, że w momencie jego zakupu był on na promocji. Zapłaciłam za niego 14,99 zł, a jego normalna cena w Rossmannie to 21,99 zł.

Ostatnią rzeczą, którą kupiłam są koreańskie maseczki w płacie. Zdecydowała się na 3 - o ile dobrze pamiętam tylko te trzy wersje są do wyboru. Cena jednej maseczki to 3,99 zł.

Po zliczeniu wszystkiego otrzymałam kwotę 75,96 zł. Tym oto sposobem, udało mi się zmieścić w 100 zł i to ze sporym zapasem. Oby kolejne miesiące takie były.

Pochwalcie się co kupiłyście w lipcu 😊

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)