ROZWIJANE MENU 2

sobota, 14 lipca 2018

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie czerwca!!!

Hej Dziewczyny!!!
Połowa lipca już prawie za nami, więc część z Was jest już pewnie po urlopie. Ja swój wypoczynek zaczynam pod koniec lipca i mam nadzieję, że pogoda dopisze - obecnie jest u mnie bardzo deszczowo.
Jeśli chodzi o zakupy, to ku mojemu zadowoleniu nie było ich zbyt dużo. W ostatnim czasie staram się bardzo pilnować swoje kosmetyczne zakupy. Idzie mi coraz lepiej, więc mam nadzieję, że w lipcu uda mi się zmieścić w wyznaczonym limicie.

Nie przedłużając jednak, zapraszam Was do dalszej części posta.




Pierwszym zakupem było pudełko ShinyBox. Było to wyjątkowe pudełko, bo urodzinowe. Jego zawartość możecie zobaczyć TUTAJ. Cena boxa to 49 zł.




Reszta moich zakupów pochodzi z Rossmanna, a dokładnie z promocji 2+2 na produkty do pielęgnacji nóg i stóp. Za produkty widoczne niżej zapłaciłam 49,98 zł.




Po zsumowaniu wszystkiego wyszło, że na czerwcowe zakupy przeznaczyłam 98,98 zł. Udało się!!! Jestem z siebie bardzo dumna i tak jak pisałam wcześniej, mam nadzieję że każdego miesiące będę mieściła się w limicie.

Ile Wy wydajecie na swoje kosmetyczne zakupy? Kontrolujecie swoje wydatki, czy też wolicie tego nie robić?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)