ROZWIJANE MENU 2

piątek, 4 maja 2018

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie marca i kwietnia!

Cześć Dziewczyny!!!
Jak Wam minęła tegoroczna majówka? A może ona wciąż trwa? Jeśli trwa nadal to zazdroszczę - ja po prawie tygodniu leniuchowania musiałam iść dzisiaj do pracy. Mimo to miałam sporo czasu na naładowanie baterii i nadrobienie blogowych zaległości. W związku z tym, zapraszam Was na podsumowanie kosmetycznych zakupów aż z dwóch miesięcy - marca i kwietnia. Oba te miesiące obfitowały w liczne promocje i poznańskie targi kosmetyczne. Niemożliwością było zmieszczenie się w kwocie 100 zł....O ile ją przekroczyłam każdego miesiąca dowiedzie się czytając post do końca. Zapraszam! 
Zacznę od zakupów z marca. Na początek zakupy z Rossmanna.

W marcu w Rossmannie miała miejsce promocja na kosmetyki i akcesoria do włosów 2+2. Za wszystko co widzicie zapłaciłam 81,55 zł. Gdyby nie promocja, zapłaciłabym o 36,98 zł więcej.

Kolejne zakupy pochodzą z targów kosmetycznych Look&Beauty Vision, które odbyły się w Poznaniu.

Zaopatrzyłam się w gąbeczki do ombre - 12,6 zł.
 

Kupiłam również pyłki dzięki, którym można wykonać modne w ostatnim czasie kolorowe "dymki" - 45 zł.


Na jednym ze stoisk zaopatrzyłam się we frez do ściągania hybrydy i masy żelowej - 80 zł.


Ostatnim zakupem kosmetycznym w marcu było pudełko ShinyBox - It's a Girls World - 49 zł.

To na szczęście wszystkie kosmetyki kupione w marcu. Czas na kwiecień, który nie wygląda dużo lepiej...

Większość kosmetyków pochodzi z promocji w Rossmannie -55% na całą kolorówkę. Oto moje zakupy.


Na zdjęciu brakuje jeszcze jednego korektora Maybelline oraz matowej pomadki od Wibo. Gdzieś niestety zgubiłam rachunek, ale z tego co pamiętam zapłaciłam ok. 120-130 zł.

Oprócz zakupów z Rossmanna, jak co miesiąc przyszło do mnie kolejne pudełko ShinyBox  Spring Time. Kosztowało ono 49 zł.



Czas na podsumowanie zakupów. Po podliczeniu wszystkiego wyszło, że na zakupy kosmetyczne w marcu wydałam aż 260,15 zł. W kwietniu natomiast wydałam mniej bo ok.180 zł. Kwoty dość spore, ale pocieszam się tym że takie promocje i targi kosmetyczne nie odbywają się każdego miesiąca 😀

Ciekawa jestem oczywiście Waszych zakupów. Byłyście twarde i nie poddałyście się szaleństwu promocji czy może jednak przepadłyście?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)