ROZWIJANE MENU 2

sobota, 18 listopada 2017

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie października!

Hej Dziewczyny!
Mam nadzieję, że to już koniec mojej nieobecności tutaj. W ostatnim czasie udało mi się zamknąć kilka prywatnych spraw. Jedną, którą mogę się pochwalić jest obrona pracy magisterskiej.

Przechodząc jednak do postu, zapraszam Was do zapoznania się z moimi zakupami z zeszłego miesiąca.Wśród nich, znajdziecie między innymi kosmetyki kupione na promocji na kolorówkę z Rossmanna. Zapraszam!


Jak co miesiąc wykupiłam w ramach aktywnej subskrypcji pudełko Shinybox. Moją opinię o październikowej edycji możecie przeczytać TUTAJ. Za pudełko zapłaciłam 49 zł.



Reszta zakupów pochodzi z Rossmanna z promocji -49/55% na kolorówkę. Dzięki przynależności do klubu Rossmanna mój rabat wynosił 55%.


Za wszystko to co widzicie wyżej zapłaciłam ok. 62 zł.

Podsumowując, za wszystkie październikowe zakupy zapłaciłam ok. 111 zł. Mimo, że przekroczyłam dozwoloną kwotę, to uważam ten wynik za całkiem niezły - głównie ze względu na trwającą w Rossmannie promocję i brak wielu rzeczy, które chciałam na niej zakupić. 

Jak wyglądały Wasze zakupy w październiku? Zaszalałyście na rossmannowskiej promocji?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)