ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 27 sierpnia 2017

NIVEA Invisible Black&White FRESH

Czy którakolwiek z Was wyobraża sobie życie bez antyperspirantu? Myślę, że nie.
Nie wiem jak Wam, ale mi świadomość tego, że czuję się czysto i świeżo dodaje mnóstwo pewności siebie. Zapraszam Was więc na recenzję produktu, który mi w tym pomaga. Zanim przejdziecie do recenzji, zapoznajcie się z tym co o swoim nowym antyperspirancie mówi sam producent.


"Odświeżony look i świeży wariant NIVEA Invisible Black&White FRESH

Odświeżony look wymaga specjalnej pielęgnacji. Aby wyglądać i czuć się świeżo, warto zadbać nie tylko o antyperspiracyjną ochronę, ale też o ochronę nowych stylizacji. Naukowcy Beiersdorf – jako pierwsi na świecie – stworzyli innowacyjną formułę antyperspirantu chroniącego ubrania przed plamami – NIVEA Invisible Black&White. NIVEA Invisible Black&White to wybór nr 1 Polek, który zapewnia 48h ochronę antyperspiracyjną, a jego nowy wariant zapachowy FRESH, o zniewalająco świeżym zapachu, dodatkowo pomoże zadbać o Twój nowy perfekcyjny look. Produkt powstał we współpracy i został zatwierdzony przez Hohenstein International Textile Institute.

Czym pachnie? 

NIVEA Invisible Black&white FRESH to nie tylko doskonała, 48h ochrona antyperspiracyjna i ochrona stylizacji, ale także świeży zapach, na który składają się:
Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła
Nuta serca: biała herbata, mimoza, róża
Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo."

Źródło: informacja prasowa Nivea



Antyperspirant NIVEA Invisible FRESH zamknięty jest w standardowym, aluminiowym pojemniku. Dużym plusem dla mnie jest możliwość zablokowania dozownika przed psiknięciem - bardzo przydatne dla mam posiadających ciekawskie dzieci :) Jeśli chodzi o zapach wersji fresh to uważam go za bardzo przyjemny i świeży. 
Uwielbiam nosić białe i czarne ubrania, stąd ich ochrona przed przebarwieniami od dezodorantu jest dla mnie bardzo ważna. W przypadku tego produktu nie zauważyłam aby moje ubrania miały na sobie jakiekolwiek przebarwienia w okolicy pach - obietnica producenta spełniona.
Czas na to co najważniejsze, a więc na zapewnienie uczucia świeżości i ochrony przed potem. Przyznaję, że nie należę do osób, które nadmiernie się pocą. Użycie dezodorantu rano pozwala mi się czuć bezpiecznie do końca dnia. Co do tego, czy produkt zapewnia ochronę na 48h trudno mi stwierdzić - nie testowałam tego :)

Zanim w sklepach pojawiła się wersja fresh tego antyperspirantu, używałam wersji podstawowej i również byłam z niej bardzo zadowolona.

Marka NIVEA jest bardzo popularna, więc nie będziecie miały najmniejszego problemu z zakupem tego produktu.

Poniżej znajdziecie trzy wersje produktu z orientacyjnymi cenami:
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [150 ml]: ok. 12 PLN  
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [250 ml]: ok. 17 PLN  
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH roll-on [50 ml]: ok. 12 PLN
Jakich produktów chroniących przed potem używacie?


Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)