ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 4 maja 2017

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie kwietnia

Witajcie!
Pogoda za oknem nie rozpieszcza - nie wiem jak u Was ale u mnie cały czas pada deszcz. Łapcie za kubek z herbatą i zapraszam Was do zapoznania się z kosmetycznymi nowościami kwietnia.



Pierwszą nowością jaka do mnie trafiła było pudełko ShinyBox. Koszt takiego pudełka to 49 zł.

Kolejne nowości pochodzą z Targów Kosmetycznych o których pisałam Wam TUTAJ. Za wszystko co widzicie na zdjęciach zapłaciłam 131 zł.

Ostatnie zakupy pochodzą z Rossmanna. Kolorówkę widoczną na zdjęciu kupiłam z 55% rabatem. Za całość zapłaciłam 46,44 zł.

Za wszystko zapłaciłam 226,44 zł. Kwota ta jest dość wysoka, ale targi kosmetyczne czy promocja w Rossmannie nie zdarzają się co miesiąc, więc mogłam sobie na takie szaleństwo pozwolić.

Jak wyglądają Wasze kosmetyczne zakupy? Szalejecie, czy kupujecie tylko rzeczy niezbędne?

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)