ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 30 kwietnia 2017

Przyjaciółki NIVEA - przesyłki

Witajcie!
Jeszcze Was o tym nie informowałam, ale jakiś czas temu dowiedziałam się, że zostałam jedną z przyjaciółek NIVEA. Co to oznacza? Oznacza to, że wraz z innymi blogerkami i vlogerkami mam możliwość testowania nowości marki. Wynikami testów będę się oczywiście z Wami dzieliła, możecie się więc spodziewać wielu recenzji produktów NIVEA.


W ostatnim czasie dotarły do mnie dwie pierwsze przesyłki w ramach akcji przyjaciółek.

Pierwszą z nich są antyperspiranty w wariancie dla kobiet i mężczyzn. Różnią się one od pozostałych tym, że zostały wzbogacone o nowy, orzeźwiający zapach.


Drugą przesyłką, którą otrzymałam są produkty do włosów z mlecznej linii NIVEA. Produkty, które otrzymałam przeznaczone są do włosów normalnych, czyli dokładnie takich jakie posiadam.


Zarówno antyperspirant jak i kosmetyki do włosów są już przeze mnie intensywnie testowane, w  związku z czym ich recenzje pojawią się niedługo na blogu.

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)