ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 2 kwietnia 2017

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie marca

Witajcie!
Czy u Was też jest  taka piękna pogoda? Chciałabym, żeby utrzymała się ona do lata :)
W dzisiejszym poście podsumowuję swoje kosmetyczne, zakupowe szaleństwa. Jeśli jesteście ciekawe czy zmieściłam się w kwocie 100 zł to zapraszam Was do dalszej części postu.


Marcowe zakupy mogę zaliczyć do bardzo skromnych. W sklepie Siberica, który mieści się w centrum handlowym Plaza w Poznaniu skusiłam się na maskę do włosów. Kupiłam ją z bodajże 30% rabatem, dzięki czemu zapłaciłam za nią ok. 7 zł. Drugą rzeczą, która do mnie trafiła jest dobrze wszystkim znane pudełko ShinyBox - moją opinię o tym pudełku będziecie mogły poznać w najbliższym czasie. Ze względu na to, że jestem subskrybentką tego boxa, zapłaciłam za niego 49 zł.


Za wszystko co widzicie zapłaciłam niewiele ponad 55 zł. Z wyniku bardzo się cieszę, i już się boję co mnie czeka w kwietniu - nie dość, że szykuje się promocja w Rossmannie na kolorówkę to jeszcze czekają na mnie targi kosmetyczne w Poznaniu. Mój portfel tego chyba nie wytrzyma :)

A co Wy kupiłyście w marcu? 

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)