ROZWIJANE MENU 2

środa, 5 kwietnia 2017

"Odkryj wszystkie rodzaje wyjątkowej przyjemności z kaszkami Smakija!"

"Znajdź swój ideał smaku wśród kaszek Smakija, które są pełną finezji odpowiedzią na
niewielki głód i idealnym deserem, by dać się ponieść chwili słodkiej przyjemności!
Oto i one:
Smakija Kaszka śmietankowa
Kaszka manna na pełnym mleku i śmietance to siła prostoty i prawdziwa finezja smaku, absolutny klasyk wśród deserów Smakija.  
Smakija Kaszka z cynamonem
Kaszka manna z pełnym mlekiem i aromatycznym cynamonem to deser, który nie pozwala przejść obok siebie obojętnie wszystkim miłośnikom wyjątkowych smakowych doznań!
Smakija Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym
Pyszna kaszka na mleku z sosem jabłkowo-cynamonowym. Skosztuj i ciesz się smakiem, który uwielbiasz z dzieciństwa!
Smakija Kaszka z czekoladą
Kaszka manna na pełnym mleku czekoladowym to wyjątkowo pożywny, pyszny deser dla spragnionych niezwykłej czekoladowej przyjemności!
Smakija Kaszka z sosem z malin
Sos z malin w połączeniu z delikatną kaszką manną na mleku to smak, który przywróci pełnię lata! Pozwól sobie na chwilę słodkiego zapomnienia!
Smakija Kaszka z sosem z truskawek
Odkryj smak kaszki manny z sosem z soczystych, dojrzewających w słońcu truskawek. Propozycja dla tych, którzy szukają odrobiny finezji i owocowego orzeźwienia.
Smakija Kaszka z sosem z owoców leśnych
Kaszka manna na mleku z sosem z owoców leśnych to coś dla wielbicieli kremowej delikatności i soczystych, owocowych nut.
Smakija Kaszka z sosem z wiśni
Idealne połączenie kaszki manny na pełnym mleku z sosem z wiśni to wyśmienity smak i niezwykła przyjemność dla prawdziwych smakoszy. Zakochaj się w wyrazistym, owocowym smaku!"
Źródło: przewodnik projektu

Kaszki Smakija to dla mnie zupełna nowość, którą mogłam testować dzięki platformie TRND. Pamiętam, że kiedyś próbowałam podobnego deseru innej firmy i szczerze mówiąc nie przypadł mi on do gustu. W związku z tym, do projektu podeszłam z nadzieją, że w tym przypadku będzie inaczej - nie myliłam się. Przyznam szczerze, że już dawno żaden deser mleczny nie zasmakował mi tak jak te kaszki. 8 różnych smaków powoduje, że każdy znajdzie coś dla siebie - ja kupiłam 6. Spośród nich każdy, dosłownie każdy bardzo mi smakował.


Spośród 8 smaków jeden dosłownie chwycił mnie za serce i przywołał bardzo miłe wspomnienia. Miało to miejsce kiedy próbowałam kaszkę z dodatkiem sosu z owoców leśnych. Pierwsza łyżeczka i poczułam ścisk w gardle - kaszka Smakija smakowała tak samo jak ta, którą w dzieciństwie przygotowywała dla mnie moja kochana Prababcia. To miłe wspomnienie sprawiło, że ta wersja smakowa stała się moją ulubioną.


Oprócz walorów smakowych pozytywnie zaskoczył mnie również skład deseru - kilka prostych produktów i brak chemii to coś co w obecnych czasach zasługuje na uznanie.


Kaszki Smakija mają masę 130g i kosztują w zależności od sklepu ok. 2 zł - czasem można spotkać je na promocji.

Na koniec dodam, że nie było osoby wśród mojej rodziny, której ten deser by nie smakował. Mogę więc go Wam polecić z czystym sumieniem.

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)