ROZWIJANE MENU 2

piątek, 3 marca 2017

Przeżyć za 100 zł, czyli podsumowanie lutego

Witajcie!
Czy Was również dzisiejszy poranek przywitał pięknym słońcem? Dzięki niemu wstałam dzisiaj pełna energii i mogłam w końcu zrobić trochę zdjęć na bloga.
W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam moje kosmetyczne zakupy z deszczowego i chłodnego lutego - zapraszam!

 
Jednym z pierwszym moich  zakupów w lutym był ShinyBox Winter Spa - opinię o tym możecie przeczytać w tym wpisie. Koszt pudełka to 49 zł.


Reszta zakupów pochodzi z Rossmanna. Jak widać poniżej nie jest tego wiele.


Po zimie warto szczególnie zadbać o skórę, w związku z tym skusiłam się na dwie maseczki AA (cena 2 x 3,99 zł). Do tego dokupiłam dwa maseczkowe gadżety. Pierwszym z nich jest opaska do włosów ( cena 9,49 zł) oraz pędzel do nakładania maseczki (cena 19,99 zł).

Ostatnim zakupem jest uwielbiana przeze mnie kredka do brwi od Wibo (cena 10,99 zł). To moje drugie opakowanie - mam nadzieję, że nie zostaną one wycofane.

To tyle, jeśli chodzi o zakupy. Łącznie zapłaciłam za wszystko 97,45 zł. Ledwo udało zmieścić mi się w kwocie 100 zł. W marcu mam zamiar nieco zaoszczędzić ze względu na to, że pod koniec kwietnia mają ruszyć promocje w Rossmannie na całą kolorówkę.

Jak zwykle jestem ciekawa Waszych zakupowych szaleństw. Koniecznie podzielcie się ze mną informacją o nich!

Pozdrawiam,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)