ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 21 lutego 2017

Born Pretty Store Clear Jelly - stempel (duży, przezroczysty)



W dzisiejszym poście zrecenzuję dla Was silikonowy stempel marki Born Pretty Store. Dodam, że produkt widoczny na zdjęciach otrzymałam dzięki współpracy ze sklepem.
 Zapraszam!
 
Powiem szczerze, że pierwszy raz miałam do czynienia z tam dużym stemplem - mimo, że początkująca w temacie stempelków nie jestem. Oprócz tego stempel charakteryzuje się bardzo miękką i przezroczystą gumką.




 


Praca tym produktem początkowo nie była owocna - po wielu próbach zakończonych porażką okazało się, że wszystkiemu winien był zbyt gęsty lakier. Po zmianie na inny, dobrze napigmentowany i rzadszy nie miałam większych problemów z przenoszeniem wzorów z płytki na gumę, a z niej na płytkę paznokcia.
Czyszczenie stempelka mimo tego, że guma jest naprawdę miękka nie jest problemem - choć podczas czyszczenia lubi ona wyskakiwać ze swojej plastikowej obudowy.
Za co najbardziej lubię ten stempel? Oczywiście za to, że dzięki niemu jestem wstanie umieścić wzór tam, gdzie tego chcę. Dodatkowym jego plusem jest jego wielkość - wzory całopaznokciowe w końcu mogę odbić w całości.
 


Na koniec dodam, że zrecenzowany przeze mnie produkt składa się dodatkowo również ze zdrapki (mi się ona gdzieś zapodziała) i możecie zamówić go TUTAJ. Obecnie jego cena wynosi 2,99$ (2,72€), ale z kodem widocznym niżej możecie zakupić go jeszcze taniej! I jak, skusicie się na niego? A może nie jesteście fankami stempli?

 
 
Pozdrawiam,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)