ROZWIJANE MENU 2

środa, 21 grudnia 2016

Zimowa stylizacja paznokci

Hej Dziewczyny!!!
21-go grudnia, czyli właśnie dzisiaj przypada pierwszy dzień kalendarzowej zimy! Gdyby nie informacja w kalendarzu to szczerze mówiąc nie zwróciłabym uwagi na zmianę pór roku - nie wiem jak u Was, ale u mnie oprócz delikatnego mrozu nie ma ani trochę śniegu. Od kiedy stałam się osobą zmotoryzowaną przestały cieszyć mnie opady śniegu. Z drugiej jednak strony nie miałabym nic przeciwko odrobinie śniegu na czas świąt i ferii zimowych. 

To tyle słowem wstępu - czas na pokazanie Wam mojej zimowej stylizacji paznokci. Zapraszam!


Bazą do całej stylizacji stały się dwa, cudowne lakiery marki Bell. Pierwszym z nich jest piękny kobaltowy lakier o kremowym wykończeniu a jego uzupełnieniem jeszcze piękniejszy mleczny róż z delikatnymi i bardzo subtelnymi drobinkami (które zostały przykryte przez wzór śnieżynek).

Wzory śnieżynek pochodzą z płytki Born Pretty Store i zostały przeniesione na płytkę paznokcia dzięki lakierowi Colour Alike.

 Produkty użyte do wykonania zdobienia:
- Bell HYPOAllergenic  nr 15;
- Bell HYPOAllergenic  nr 05;
- Colour Alike nr 518;
- płytka do stempelków Born Pretty Store;
- duży przezroczysty stempel Born Pretty Store,
- zdrapka również BPS.

Tak jak pisałam u mnie śniegu brak - a jak jest u Was? Jestem też ciekawa co też macie obecnie na swoich paznokciach?

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)