ROZWIJANE MENU 2

sobota, 17 grudnia 2016

Mikołajkowe spotkanie Blogerek w Poznaniu (10.12.2016) część II

Hej Dziewczyny!!!
Tak jak Wam obiecałam w poście dotyczącym relacji ze spotkania Blogerek (TUTAJ) chciałabym pokazać to, co otrzymałam od sponsorów. Jest tego sporo, więc przygotujcie się na wiele zdjęć.
No to zaczynamy!

 Dafi






 Aqua


 Apis


 Bell








 CD














Łąckie Ogrody 
(soki były tak dobre, że wypiłam je w drodze powrotnej do domu 😀)

Wszystkim Mikołajom bardzo dziękuję za wszystkie prezenty - jesteście wspaniali :)

Część z rzeczy, które widzicie już zaczęłam testować, a część spożyłam 😀 Coś czuję, że początek nowego roku będzie obfitował w wiele ciekawych recenzji.

Pozdrawiam, 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)