ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 13 listopada 2016

Zott Primo - odkryj pierwszy jogurt naturalny z dodatkami


"Co sprawia, że jogurt naturalny z dodatkami od Zott Natur jest wyjątkowy?
(...) Nie musisz już wybierać między jogurtami z dodatkiem cukru, a klasycznym jogurtem naturalnym! Jogurt naturalny Zott z dodatkami to zupełna nowość na polskim rynku, to pierwszy produkt, który łączy Twój ulubiony smak jogurtu naturalnego bez cukru z pysznymi dodatkami."
Źródło: książeczka ambasadora Zott Natur

Zott Primo to połączenie jogurtu naturalnego z dodatkami musli lub owoców. Każdy z tych dodatków występuje w czterech wersjach, co w sumie daje nam 8 różnych wariantów smakowych. Jeśli chodzi o musli to mamy do wyboru: musli czekolada-banan, musli tropikalne, musli orzechowe i musli miodowe. W przypadku wersji owocowej są to: soczysta wiśnia, słodka jagoda, rajska brzoskwinia oraz słoneczna truskawka.
Niestety, w sklepach w których poszukiwałam tego deseru dostępne były tylko trzy wersje smakowe, które widzicie niżej.


Co do samych jogurtów to mam nieco mieszane uczucia.
Nie jestem wielką miłośniczką jogurtu naturalnego - według mnie jest on bez wyrazu. Z tego względu zawsze jem go z jakimiś dodatkami (musli bądź świeżymi owocami). Byłam więc bardzo ciekawa jak będzie smakowało połączenie stworzone przez producenta.


Same dodatki (wiśnia, brzoskwinia, truskawka) są bardzo dobre. W połączeniu z jogurtem naturalnym nadal są wyczuwalne, choć ich słodycz jest już o wiele mniej wyczuwalna.
Szczerze mówiąc to Zott Primo wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło. Stąd też nie jestem pewna czy go kupię. Bardziej będę skłaniała się do zakupu samego jogurtu naturalnego i dodania do niego swoich ulubionych dodatków. Nie mniej jednak, pomysł na takie połączenie jest ciekawy - nie spotkałam się jeszcze z nim wcześniej.
Jestem pewna, że Zott Primo zasmakuje smakoszom jogurtu naturalnego. 


Jeśli chodzi o skład to byłby idealny, gdyby nie skrobia modyfikowana i cukier.

Sugerowana cena Zott Primo to 1,69 zł za 115 ml, a szukać go należy koło pozostałych jogurtów naturalnych. Są one dostępne w następujących sklepach: Auchan, Carrefour, Eurocash, Kaufland, Leclerc, Makro, Piotr i Paweł, Eko, ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, PSD, Intermarche, Selgros.

Jadłyście już te desery? Jeśli tak to co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
 








P.S. Produkty Zott Primo miałam okazję testować dzięki platformie trnd Polska za co bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)